Un error administratiu ha provocat que més d’un centenar de funcionaris de baixa no hagin cobrat part del seu sou d’octubre en les dates acordades. La situació va ser objecte d’una pregunta de control per part del conseller liberal Jordi
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu