El SEP i el Sipaag van fer pública ahir la seva posició respecte al «polèmic» trencament amb la Plataforma de Sindicats de la Funció Pública, tot considerant-lo de «lamentable». El motiu rau en les declaracions que van fer alguns dels
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu