Inici » El Periòdic » Pàgina 777
El ministre de Turisme i Telecomunicacions, Jordi Torres, assisteix aquesta setmana a la 22a edició de la Cimera del Consell Mundial de Viatges i Turisme (WTTC), que té lloc a l’Aràbia Saudita. Torres ha viatjat amb el director general d’Andorra
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu