ANDORRA LA VELLA
Crèdit Andorrà renova les ISO que garanteixen un alt nivell de qualitat
L’empresa auditora subratlla el compromís de l’entitat financera
Crèdit Andorrà ha renovat les dues certificacions ISO 9001:2008 que garanteixen a la seva clientela «uns alts estàndards de qualitat» en el servei que s’ofereix des de l’Àrea d’Inversions, segons ha informat l’entitat bancària. Les certificacions corresponen, d’una banda, a Tresoreria, Mercat de Capitals i d’Administració de Mercats i Control de Crèdit Andorrà i, d’altra banda, a Crèdit Andorrà Asset Management, la gestora de fons del Grup.
L’auditoria ha anat a càrrec de l’empresa BSI i destaca «l’elevat nivell de compromís amb el funcionament del sistema de gestió de la qualitat» i «amb el compliment dels requisits reglamentaris, l’eficàcia en l’execució de processos i en la prestació de serveis i la identificació de les necessitats dels clients. Tot en base a professionals altament qualificats».
MILLORA CONTÍNUA / Des de l’entitat bancària han assenyalat que les ISO avalen que Crèdit Andorrà aplica els procediments i les eines necessaris per garantir «la millora contínua en la qualitat del servei i dels productes que comercialitza, gestiona i administra; en la gestió dels recursos i processos d’anàlisi interns i externs; en la formació del personal, i en la documentació que es lliura per assegurar la transparència amb la clientela».
El director de l’Àrea d’Inversions de Crèdit Andorrà, José Lluis Dorado, ha destacat que amb la renovació de les ISO l’entitat bancària demostra que «té un compromís a llarg termini amb l’excel·lència en el servei que oferim als nostres clients. Per això impliquem tota l’organització en la millora contínua, en el seguiment dels millors estàndards internacionals i en la revisió periòdica dels processos interns, i fomentem la formació de l’equip humà».
L’auditoria ha anat a càrrec de l’empresa BSI i destaca «l’elevat nivell de compromís amb el funcionament del sistema de gestió de la qualitat» i «amb el compliment dels requisits reglamentaris, l’eficàcia en l’execució de processos i en la prestació de serveis i la identificació de les necessitats dels clients. Tot en base a professionals altament qualificats».
MILLORA CONTÍNUA / Des de l’entitat bancària han assenyalat que les ISO avalen que Crèdit Andorrà aplica els procediments i les eines necessaris per garantir «la millora contínua en la qualitat del servei i dels productes que comercialitza, gestiona i administra; en la gestió dels recursos i processos d’anàlisi interns i externs; en la formació del personal, i en la documentació que es lliura per assegurar la transparència amb la clientela».
El director de l’Àrea d’Inversions de Crèdit Andorrà, José Lluis Dorado, ha destacat que amb la renovació de les ISO l’entitat bancària demostra que «té un compromís a llarg termini amb l’excel·lència en el servei que oferim als nostres clients. Per això impliquem tota l’organització en la millora contínua, en el seguiment dels millors estàndards internacionals i en la revisió periòdica dels processos interns, i fomentem la formació de l’equip humà».