Search
Close this search box.

L’anunci de la campanya d’estiu Atypical Andorra ha rebut el primer premi dels Kantar Creative Effectiveness Awards 2022, uns guardons que premien les campanyes digitals i de televisió més creatives i efectives basant-se en l’opinió dels consumidors reals de cada categoria. En aquest sentit, l’espot de la campanya d’estiu d’Andorra Turisme ha estat escollit com l’anunci més creatiu i efectiu d’entre 4.800 campanyes testades del mercat espanyol.

En el cas concret de la campanya d’Atypical Andorra, la voluntat ha estat transmetre experiències inspiradores que emocionin als espectadors i sobretot, amb un to informal i amb sentit de l’humor. De fet, un dels principals objectius d’aquest anunci és treballar la diferenciació i l’aspiracionalitat dels missatges, presentant l’oferta turística d’Andorra d’una forma fresca i informal. 

Per acabar, des de Kantar es va destacar que «la campanya publicitària d’Andorra Turisme lidera el rànquing del 2022 amb Atypical Andorra d’Ogilvy, una campanya centrada en la diferenciació i l’humor i que destaca gràcies a un caràcter molt inspiracional i a l’ús d’imatges que al·ludeixen a l’emoció i al gaudi». 
 

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu