PUBLICITAT

El River viatja a Azpeitia amb el dubte de Pablo Sánchez per lesió

R. MORA
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Peñarroya, a l?esquerre, dóna instruccions ahir a l?entrenament. Foto: TONY LARA

El BC River Andorra té avui a les 21.00 el segon assalt de la temporada, i ho té lluny del Principat, a Azpeitia (País Basc). Els andorrans s’enfronten a l’Iraurgi Saski Baloia, més conegut com el Lan Mobel ISB, un conjunt que arriba a aquesta segona jornada amb la necessitat de guanyar a casa seva després de perdre en el primer partit per 100-75 a la pista del Clavijo. El River, per la seva part, acudeix a la cita amb tot l’equip a disposició del tècnic, però amb el dubte de Pablo Sánchez, amb un petit esquinç de turmell que arrossega des del passat dilluns, quan s’ho va fer en l’entrenament. Amb tot, el jugador viatja amb l’equip, com també ho farà Dani Marin, el qual va rebre deu punts de sutura en el front després de rebre un cop en l’entrenament del passat dimecres.

El tècnic del River, Joan Peñarroya, va manifestar ahir que el perill dels bascos serà, fonamentalment, «que intentaran embrutar el partit i que no juguem còmodes». Per això, Peñarroya considera que la primera obligació del seu equip ha de ser «estar físicament al nivell del rival».

El Lan Mobel ISB basa el seu joc en atac en els tres nord-americans, dos pivots i un aler que el tècnic andorrà creu que hauran de saber aturar. Es tracta de Reginald Bratton –màxim anotador del seu equip en la primera jornada contra el Clavijo, amb 16 punts–, Cristopher Gino Mortellaro i Anthony Bernard.

PEÑARROYA, SATISFET AMB L’EQUIP / El tècnic del River va manifestar ahir la seva satisfacció amb el rendiment que està tenint l’equip durant les sessions de preparació, amb força intensitat i ganes de treballar. A més, va destacar la cada vegada millor adaptació dels tres nord-americans –James Holmes, Rob Johnson i Justin Howard–, amb la qual cosa l’equip s’assembla al que ell busca.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT