Balanç
Naturland tanca la temporada estiuenca amb una petita davallada de clients
El parc natural de Sant Julià ha registrat durant tot l'estiu 40.425 visitants, 8.300 menys que l'any passat
Naturland ha tancat l'estiu amb dades positives. Per això, l'entrada Aventura + (que inclou l'N'Boscat i el Forestline) creix un 20% respecte de la temporada anterior. Així, juntament amb l'entrada Aventura, es consoliden com les més demanades pel públic, la qual cosa suposa que una part important de clients ha optat per l'entrada més completa per gaudir de més temps al centre. En total s'han registrat 40.425 visites enfront de les 48.729 que es van rebre l'estiu del 2023 i el consum mitjà dels clients s'ha incrementat en pràcticament un 10%.
Segons ha asseverat el director de Naturland, Xabier Ajona, "enguany hem tingut un bon estiu, en què el principal producte ha estat l'entrada Aventura, com ja va sent habitual, i en què s'ha consolidat l'entrada d'Aventura +, sent cada cop més demanada pels usuaris. Això ens ajuda a guanyar punts en la valoració que fa el client de les diferents activitats", ha celebrat.
Una oferta variada
Les diferents activitats al capvespre han tornat a tenir bona acollida, destacant el Tobotronc, que a més aquest estiu s'ha animat alguns dies amb sessions de DJ, un atractiu afegit que ha agradat molt als visitants. A més, una de les activitats complementàries més ben rebudes han estat les excursions a cavall a la cota 2.000, de les quals se n'han fet 250 sortides més que l'estiu passat.
Ara bé, l'èxit de vendes d'aquest estiu, com s'ha dit, ha recaigut una vegada més en l'entrada Aventura, un passi que permet fer activitats variades durant tot el dia, així com l'Aventura +, que ofereix, a banda, la possibilitat de gaudir de l'N'boscat i el Forestline. Amb relació a les activitats de la Cota 2.000, el Naturland Bike Center ha continuat oferint els seus itineraris i serveis amb normalitat.
Quant a la gastronomia, Naturland ha obert un nou punt de restauració a la cota 1.600. Anomenat El Mos, el nou espai compta amb una oferta complerta d'hamburgueseria, pizza, creps i cafeteria, que ha permès donar servei a més clients, en el mateix espai, en relació amb l'any passat, i que ha suposat un 30% més de vendes.