L’empresa Andorrana de Serveis d’Atenció al Client SA (Anseac, SA Espic) és, a partir d’ara, l’encarregada de dur a terme el servei d’atenció telefònica a la ciutadania que vol reservar hora per fer-se les proves diagnòstiques del coronavirus, les conegudes com a TMA.
Espic és un contact center creat al Principat entre Andorra Telecom i MST Holding, un grup d’empreses de subcontractació del mateix sector. L’empresa està ubicada a la Massana i rebrà un import de 20.500 euros per dur a terme aquesta atenció, tal com es va publica ahir al Butlletí Oficial del Principat d’Andorra (BOPA).
El termini per a l’execució d’aquests treballs es fixa entre el 21 d’agost i el 20 de novembre. Tal com consta en l’edicte, l’acord és renovable previ acord del Govern per períodes d’un mes, i fins a un màxim de 12 mesos.
L’empresa ja va dur a terme el servei d’atenció telefònica durant l’estudi serològic massiu a la població que es va fer aquesta passada primavera, una feina per la qual va percebre 41.268 euros.