La ministra d’Afers Exteriors, Maria Ubach, va mantenir, ahir, una reunió amb la secretària d’Estat d’Afers Exteriors per a Iberoamèrica i el Carib del govern d’Espanya, Cristina Gallach. La trobada, que es va celebrar en format telemàtic a causa de
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu