Inici » Archivo de El Periòdic d'Andorra » Pàgina 623
La ministra de Salut, Helena Mas, ha participat aquest dimarts en la 74a reunió del Comitè Regional d’Europa de l’Organització Mundial de la Salut (OMS), celebrada a Copenhaguen, Dinamarca. Durant la seva intervenció, Mas ha destacat com a exemple el
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu