Inici » Archivo de El Periòdic d'Andorra
L’exdirector de la Policia, Lluís Betriu Sebastià, ha mort als 70 anys a l’hospital a causa d’una malaltia contra la qual lluitava des de feia anys. Betriu va estar 34 anys treballant al Cos de Policia. Els seus inicis en la professió van ser el 1973
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu