- El cap de Govern assenyala que amb la seva argumentació estan entrant en «política nacional»
- «El més important és que el copríncep pugui venir a Andorra», indica
EL PERIÒDIC
ORDINO
El cap de Govern, Jaume Bartumeu, s’ha posicionat aquest diumenge sobre la decisió dels cònsols d’Ordino de no assistir a la visita del copríncep francès, Nicolàs Sarkozy, dijous vinent. Bartumeu creu que cadascú hauria d’exercir segons el càrrec que ocupa i per al qual va ser elegit, i en aquest sentit ha dit que els cònsols d’Ordino «ara han decidit fer política nacional i fer anàlisi de l’evolució d’Andorra en les llistes de paradisos fiscals». D’aquesta manera, Bartumeu ha dit que «els cònsols d’Ordino surten una mica de la missió per a la qual els ciutadans els van encomanar». Finalment el cap de Govern ha dit que «el més important és que el copríncep pugui venir a Andorra, i tota la resta és fullaraca». Bartumeu ha fet aquestes declaracions durant la celebració del 22è Concurs de gossos d’atura de Canillo.