• Els enquestats destaquen el tracte familiar i l’atenció que reben per part dels comerciants

EL PERIÒDIC
LA SEU D’URGELL

Periodic
imatge d’arxiu d’algunes de les parades del Mercat de Nadal de la Seu d’Urgell Foto: ANA

E l comerç de la Seu d’Urgell atreu als consumidors locals, però també als dels territoris veïns com la Cerdanya o Andorra. Així es desprèn de l’enquesta sobre hàbits de consum que s’ha fet a gairebé 400 persones de la Seu, l’Alt Urgell, la Cerdanya i Andorra, i que ha posat en relleu que el tracte familiar i l’atenció personal són els motius principals pels quals els enquestats realitzen la seva compra a la capital alturgellenca.

L’enquesta posa de relleu que la majoria dels enquestats, un 41,9% , fan el gruix de la seva compra a la Seu d’Urgell, mentre que un 21,8% la fan a Andorra la Vella. Els aspectes més ben valorats pels compradors són el tracte familiar i l’atenció personal, així com la proximitat de la zona comercial, de manera que el 84,1% dels enquestats se sent molt satisfet o satisfet del comerç de la ciutat.

OCI QUE NO ES TROBA A LA CIUTAT / Les dades mostren que les persones que opten per comprar fora de la Seu ho fan perquè busquen un tipus d’establiment o oferta d’oci que no es pot trobar a la ciutat.

D’altra banda, els enquestats afirmen que caldria millorar en temes com l’aparcament dels vehicles, així com la mobilitat a l’hora de poder fer les seves compres. Una altra proposta que es desprèn de l’enquesta fa referència als preus dels productes, que consideren una mica elevats, i també demanen que els comerços ofereixin una major varietat de productes.

Per a més informació consulti l’edició en paper.

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu