Search
Close this search box.
El secretari d’Hisenda de la Generalitat de Catalunya, Lluís Salvadó, va explicar ahir els detalls de la futura oficina territorial que l’Agència Tributària de Catalunya (ATC) preveu inaugurar a la Seu d’Urgell durant els pròxims mesos. El local, que s’ubicarà al carrer Germandat de Sant Sebastià, número 10, comptarà amb 268,5 m2 i set treballadors, que se sumaran a la plantilla de l’ATC.
 
La nova oficina serà un dels quinze nous punts d’atenció i prestació de serveis al contribuent que l’Agència obrirà aquest any arreu de la geografia catalana, en el marc del desplegament territorial, i que se sumaran a les quatre delegacions que l’ATC ja té a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona.
 
Durant una reunió mantinguda amb l’alcalde del municipi, Albert Batalla, en què també va participar la delegada del Govern de la Generalitat a l’Alt Pirineu i Aran, Maria Rosa Amorós, el secretari d’Hisenda va explicar que el desplegament territorial respon a la voluntat del Govern de desenvolupar totes les funcions tributàries que li permet l’actual marc competencial i preparar els fonaments de la futura hisenda catalana. Les funcions són: la recaptació executiva dels contribuents que tinguin deutes pendents amb l’Administració i la gestió directa i completa dels impostos cedits –transmissions patrimonials i actes jurídics documentats, i successions i donacions– que actualment liquiden els registradors de la propietat.
 
Les dependències de l’ATC a la Seu seran ocupades en règim de lloguer per un període mínim de cinc anys, renovables cada any fins a un màxim de 10. La despesa anual serà de 24.229,44 euros. La previsió és que l’oficina obri l’1 de setembre.

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu