Search
Close this search box.

 

Crèdit Assegurances Vida ha posat en marxa una nova opció de contractació dels seus productes de vida des de casa. Els clients poden contractar una assegurança de vida, de salut o de baixa laboral mitjançant una trucada al telèfon d’atenció al client 88 91 19.

Tal com asseguren des de l’entitat, el procediment és “ràpid i senzill”. Després de la trucada, el client rep un correu electrònic amb la pòlissa que signa a través d’un codi de validació d’ús únic que rep per SMS. Posteriorment, rep tota la documentació en format digital per poder-la descarregar i conservar. Crèdit Assegurances Vida ofereix diferents promocions en l’adquisició d’assegurances amb l’objectiu de facilitar la seva contractació i “seguir a prop dels clients en aquests moments excepcionals”.

Crèdit Assegurances Vida també té a disposició dels clients el servei de recepció de documentació mèdica online ‘Gestions en un clic’ a través de l’adreça web www.creditvida.ad/gestions-en-un-clic. També està disponible la bústia de correu electrònic prestacions@creditvida.ad i el servei d’atenció al client al telèfon 88 91 19 o al correu electrònic info@creditvida.ad.

L’oficina de Crèdit Assegurances Vida ha recuperat la seva activitat, amb serveis mínims i “les màximes garanties”, en horari comercial de 9 a 14 hores. Tanmateix, d’acord amb les recomanacions de les autoritats sanitàries en relació amb la prevenció del coronavirus, li demanem que eviti tant com pugui els desplaçaments a les oficines i que utilitzi els canals alternatius.

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu