Crèdit Assegurances Vida ha posat en marxa una nova opció de contractació dels seus productes de vida des de casa. Els clients poden contractar una assegurança de vida, de salut o de baixa laboral mitjançant una trucada al telèfon d’atenció al client 88 91 19.
Tal com asseguren des de l’entitat, el procediment és “ràpid i senzill”. Després de la trucada, el client rep un correu electrònic amb la pòlissa que signa a través d’un codi de validació d’ús únic que rep per SMS. Posteriorment, rep tota la documentació en format digital per poder-la descarregar i conservar. Crèdit Assegurances Vida ofereix diferents promocions en l’adquisició d’assegurances amb l’objectiu de facilitar la seva contractació i “seguir a prop dels clients en aquests moments excepcionals”.
Crèdit Assegurances Vida també té a disposició dels clients el servei de recepció de documentació mèdica online ‘Gestions en un clic’ a través de l’adreça web www.creditvida.ad/gestions-en-un-clic. També està disponible la bústia de correu electrònic prestacions@creditvida.ad i el servei d’atenció al client al telèfon 88 91 19 o al correu electrònic info@creditvida.ad.
L’oficina de Crèdit Assegurances Vida ha recuperat la seva activitat, amb serveis mínims i “les màximes garanties”, en horari comercial de 9 a 14 hores. Tanmateix, d’acord amb les recomanacions de les autoritats sanitàries en relació amb la prevenció del coronavirus, li demanem que eviti tant com pugui els desplaçaments a les oficines i que utilitzi els canals alternatius.