PUBLICITAT

Abador: atenció telefònica professional

Atenció telefònica i guàrdies telefòniques 24 hores al dia, 7 dies a la setmana. I ara també, servei de guàrdies durant l’estiu

Des de fa més de 25 anys, Abador és una empresa pionera en el seu sector que ofereix solucions d’atenció telefònica externalitzades per tal que us concentreu només en el que realment importa de la vostra feina. No perdreu cap trucada i si cal tots els vostres missatges es gestionaran 24 hores al dia, 7 dies la setmana.

Guàrdies telefòniques, gestió de trucades d’urgència i Servei d’Atenció al Client
Abador us garanteix un servei individualitzat, multilingüe i sense límit d’horaris. Després d’analitzar les vostres necessitats, Abador s’encarrega de les guàrdies telefòniques, urgències, trucades al Servei d’Atenció al Client i de totes les vostres trucades complexes. Ara també, si voleu tenir cobert el vostre secretariat i servei d’atenció al client durant aquest l’estiu, Abador us proposa una solució flexible. 

La qualitat andorrana al vostre servei
El personal de l’empresa gaudeix d’un entorn de treball tranquil i favorable per a la concentració. El fet de comptar amb personal del país i coneixedor de la cultura andorrana, garanteix un servei personalitzat amb l’interlocutor. Les trucades s’atenen sense descans 24 hores al dia, 7 dies a la setmana. Us garanteixen una atenció continuada de les trucades, gràcies a diversos sistemes de seguretat, fins i tot en cas de talls puntuals de la xarxa de subministrament elèctric o de les xarxes de dades. No subcontracten els seus serveis a proveïdors externs: Abador gestiona el 100 % de les vostres trucades telefòniques i la seva plataforma es troba localitzada totalment a Andorra. 

Experiència
Després d’una dilatada experiència en guàrdies telefòniques mèdiques i paramèdiques, Abador ha desenvolupat des de fa 10 anys una plataforma telefònica orientada a les empreses i especialitzada en la gestió de guàrdies i trucades complexes. Abador garanteix la recepció de milers de trucades telefòniques diàries a més de 40 professions diferents i estructures de tot tipus: empreses, organismes territorials, microempreses, PIME, petites i mitjanes indústries, grans grups internacionals, administracions, professions mèdiques, paramèdiques o liberals.
Abador forma i contracta teleoperadors multilingües amb contractes de durada indefinida per oferir-vos un servei de qualitat excel·lent.


Els seus serveis:

Sector mèdic
Abador cobreix qualsevol necessitat que tingueu en telesecretariat per al bon funcionament de la vostra activitat: concertació de cites, gestió d’agendes, guàrdies mèdiques o necessitats específiques. Abador ha creat una plataforma telefònica especialitzada per al sector mèdic i paramèdic. Les seves telesecretàries atenen trucades de dilluns a divendres, de 08.00 h a 20.00 h, i els dissabtes, de 08.00 h a 12.00 h. Podeu consultar la vostra agenda i totes les vostres cites en qualsevol moment des de qualsevol dispositiu que estigui connectat (PC, tauleta tàctil, mòbil intel·ligent, etc.), i sense necessitat d’instal·lar ni descarregar cap programa concret.

Professionals liberals
Els seus serveis estan sempre disponibles: 24 hores al dia, 7 dies a la setmana. Abador cobreix totes les vostres necessitats: guàrdies personalitzades claus en el pany, centraleta telefònica, línia directa, situacions de crisi, trucades urgents, etc. Abador és l’únic servei de plataforma telefònica que ofereix un servei internacional multilingüe per satisfer totes les vostres necessitats. Totes les dades que consten en el vostre expedient (missatges, contactes, factures, estadístiques…) són accessibles en línia.

Línies directes
Els operadors d’Abador es formen per adaptar-se a la vostra professió, als vostres productes i als vostres serveis. Són capaços de respondre a qualsevol pregunta i gestionar qualsevol eventualitat. Totes les demandes són úniques i específiques, el seu servei, per tant, també. El Departament Comercial d’Abador us prepararà una oferta personalitzada en funció de les vostres necessitats. Podeu posar-vos-hi en contacte trucant al 850 999 o per correu electrònic 

Guàrdies telefòniques
Abador està especialitzat en la gestió de guàrdies telefòniques. Forma els seus operadors perquè puguin fer-se càrrec de situacions que de vegades són molt delicades i complexes, com trucades en cascada, urgències o sol·licituds d’assistència tècnica.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT