El sector comercial continua sent un dels eixos a impulsar a la parròquia laurediana i així mateix ho ha deixat veure el candidat a cònsol major de Per Sant Julià, Antonio Miralles: «La nostra voluntat és que la parròquia sigui un lloc atractiu per al comerç del país i, per aquest motiu, combinarem promoció local, suport tècnic i esdeveniments que siguin d’interès per a residents i visitants», ha afirmat, posant en relleu que «el comerç és la vida d’un poble, per tant, des del Comú hem d’ajudar al fet que els comerciants estiguin units».
En línia amb aquest fet, la intenció de la candidatura és apostar «per impulsar la creació d’una figura que estigui al costat dels comerciants i els ajudi a elaborar un pla conjunt per potenciar els seus punts forts», ja que, tal com Miralles s’ha encarregat d’afirmar, els actors principals d’aquest sector econòmic «moltes vegades no tenen temps o il·lusió per crear un pla comercial, quan la realitat és que cal un comerç fort i que sigui competitiu entre ell».
Tanmateix, el candidat a esdevenir màxim mandatari de la parròquia el pròxim 17 de desembre va posar en relleu la manca de comunicació que hi ha per part del sector cap als visitants: «Potenciarem l’oferta comercial a través d’un pla de senyalització perquè així tothom que vingui a Sant Julià pugui conèixer l’oferta en l’àmbit comercial, turístic i cultural». Per arribar a aconseguir això, Miralles veu necessària la col·laboració d’institucions com el Govern i Andorra Turisme, ja que entre tots «hem d’unir les forces per fer aquesta labor tan important per al desenvolupament de la parròquia».