Opinions - Pere Augé
Veure tots els opinadorsObservatori de la Marca Andorra (IX): Turisme ‘Selected’
Observatori de la Marca Andorra (VIII): Habitatge, neurociència i intel·ligència artificial
Observatori de la Marca Andorra (VII): Universitat online versus offline
Observatori de la Marca Andorra (VI): La cultura, motor de progrés
Observatori de la Marca Andorra (V): Horitzó 2027, una nova oportunitat
Observatori de la Marca Andorra (IV): Diagnòstic actual de la nostra marca
Observatori de la Marca Andorra (III) : L’Esport com a valor diferencial
Observatori de la Marca Andorra (II) L’atracció de talent digital
Observatori de la Marca Andorra: sentiment de pertinença
‘Back Office’
Tenim voluntat real de canvi?
Agilitat burocràtica: d’oportunitat a fortalesa
Marca Andorra: tornem-hi?
Del comerç tradicional al digital
Marca Andorra: Turista o resident temporal?
Marca Andorra: Inversió + talent en equilibri
Marca Andorra: El repte
Marca Andorra: Orígens