Opinions - Pere Augé
Veure tots els opinadorsObservatori de la Marca Andorra (XIX): Què pot representar Europa pels joves d’Andorra?
Observatori de la Marca Andorra (XVIII): Negacionisme, Mercat Únic i Marca Europa
Observatori de la Marca Andorra (XVII): Acord d’Associació, finestra d’oportunitat i “impacte” sobre Andorra
Observatori de la Marca Andorra (XVI): El per què de l’Acord d’Associació amb la UE
Observatori de la Marca Andorra (XV): Frenant la inversió exterior especulativa
Observatori de la Marca Andorra (XIV): Productes d’alçada 'Km 0'
Observatori de la Marca Andorra (XIII): "Atypical Experiences"
Observatori de la Marca Andorra (XII): “Health destination challenge”
Observatori de la Marca Andorra (XI): El “festival” de l’esport
Observatori de la Marca Andorra (X): Apostant per l’excel·lència gastronòmica
Observatori de la Marca Andorra (IX): Turisme ‘Selected’
Observatori de la Marca Andorra (VIII): Habitatge, neurociència i intel·ligència artificial
Observatori de la Marca Andorra (VII): Universitat online versus offline
Observatori de la Marca Andorra (VI): La cultura, motor de progrés
Observatori de la Marca Andorra (V): Horitzó 2027, una nova oportunitat
Observatori de la Marca Andorra (IV): Diagnòstic actual de la nostra marca
Observatori de la Marca Andorra (III) : L’Esport com a valor diferencial
Observatori de la Marca Andorra (II) L’atracció de talent digital
Observatori de la Marca Andorra: sentiment de pertinença
‘Back Office’
Tenim voluntat real de canvi?
Agilitat burocràtica: d’oportunitat a fortalesa
Marca Andorra: tornem-hi?
Del comerç tradicional al digital
Marca Andorra: Turista o resident temporal?