Opinions - Pere Augé
Veure tots els opinadorsObservatori de la Marca Andorra (XLIV): Esports de gel, complement de luxe de la neu i la muntanya
Observatori de la Marca Andorra (XLIII): l’educació com a factor evolutiu clau en l’estratègia de futur del país
Observatori de la Marca Andorra (XLII): un nou escenari per l’accés a l’habitatge (continuació)
Observatori de la Marca Andorra (XLI): l’Òmnibus i l’especulació immobiliària
Observatori de la Marca Andorra (XL): Diplomàcia econòmica i inversió exterior
Observatori de la Marca Andorra (XXXIX): Reflexions respecte a l’evolució de l’habitatge durant els darrers 12 anys i l’opció d’esdevenir un país Prèmium
Observatori de la Marca Andorra (XXXVIII): ‘Balance' o la recuperació d'un ideari central
Observatori de la Marca Andorra (XXXVI): burocràcia i Òmnibus contra la inversió exterior
Observatori de la Marca Andorra (XXXVI): Turisme de qualitat versus Turisme massiu
Observatori de la Marca Andorra (XXXV): festivals d’estiu, meteorologia i multifuncionals
Observatori de la Marca Andorra (XXXIV): Diplomàcia, estratègia i geopolítica digital
Observatori de la Marca Andorra (XXXIII): Inversió exterior i llibertat d’establiment
Observatori de la Marca Andorra (XXXII): Reconeixement Marca Andorra als Premis CEA 2024
Observatori de la Marca Andorra (XXXI): La cooperativa com a solució eficaç al problema de l’habitatge
Observatori de la Marca Andorra (XXX): Creixement sostenible, habitatge i Constitució
Observatori de la Marca Andorra (XXIX): Inversió Exterior: reforma, habitatge, desconcert i Europa
Observatori de la Marca Andorra (XXVIII): La “qüestió europea”: anàlisi, reflexió, decisió
Observatori de la Marca Andorra (XXVII): L’atracció de talent digital i les barreres burocràtiques dissuasòries
Observatori de la Marca Andorra (XXVI): Ski Events On-Brand, Equilibri i el ‘Projecte 14’
Observatori de la Marca Andorra (XXV): L’E-CO Sistema ON-Brand del ‘Projecte 12’
Observatori de la Marca Andorra (XXIV): Europa, la formació dels nostres joves i la influència dels streamers
Observatori de la Marca Andorra (XXII): el preu d’accedir als programes de la Unió Europea
Observatori de la Marca Andorra (XXII): Xarxes UE i la solució 'Viena' al problema del habitatge
Observatori de la Marca Andorra (XXI): ‘Invest With Andorra’, l’essència de l’actitud davant d’Europa!
Observatori de la Marca Andorra (XX): Acord d’associació amb la UE i diversificació econòmica