PUBLICITAT

Myandbank, el primer banc digital del país

La tecnologia financera s’ha convertit en una indústria enorme. El 2015 es va començar a veure un augment del nombre de bancs digitals a tot el món, i aquesta indústria continuarà augmentant els pròxims anys. Actualment, hi ha més de 400 bancs digitals independents, els quals estan tenint un impacte permanent en el mercat, a més de facilitar la innovació i la competència entre operadors clàssics.

A Andbank, fa temps que s’ha apostat per la transformació digital, utilitzant la tecnologia de manera diferent per aportar més valor als clients de l'entitat. No només intentant millorar els canals interns i els graus d'automatisme que tenen els gestors en la relació diària amb els seus clients, incorporant noves funcionalitat o automatitzant processos, sinó també escoltant el client per millorar aquestes relacions i créixer en funcionalitats i serveis que se li presten.

En aquest sentit, i seguint el curs de la tendència global, Andbank va llençar a final de novembre un banc 100 % digital, Myandbank, per donar resposta a una de les necessitats que els usuaris del país estaven esperant. El perquè d’aquesta aposta respon a la demanda de la gent. La facilitat de tenir un compte digital que pots operar totalment a través del mòbil, la comoditat de poder obrir el compte des de casa, a qualsevol hora, amb un document i quatre dades més, són processos que simplifiquen la relació del client amb l’entitat financera.

Des de la crisi de la covid, s’ha vist un canvi en la tendència de la relació entre el banc i els clients a nivell mundial. La importància que van adquirir algunes solucions com ara la banca digital o les App, o també la capacitat de tenir una relació telemàtica a distància amb els client va ser evident. El repte per a la tecnologia va ser molt rellevant. Per això, és imprescindible aportar solucions noves per millorar el servei i les relacions entre client i entitat. I una relació digital és possible si s’ofereix una eina capaç de donar resposta a la demanda d’uns clients que expressen tenir necessitats amb una experiència bancària diferent.

Myandbank ha nascut per donar resposta a aquestes persones. Amb un missatge i una estètica actual, jove i fresca vol arribar a un target jove molt clar, però també està obert a tota la població. Així mateix, està pensat per aquells que estan estudiant o treballant fora del país, i que amb un telèfon andorrà el poden utilitzar.

Els grans atractius amb els quals ha començat Myandbank són tres: el servei Bizum, les transferències nacionals i internacionals gratuïtes i el compte remunerat a l’1% TAE.

Segurament, molts coneixen el servei Bizum, que és una plataforma de pagament totalment gratuïta, i serveix per enviar i rebre diners de manera instantània i senzilla a través d’un mòbil. Aquesta plataforma espanyola, que va néixer el 2016, ja té més de 22 milions d’usuaris i opera amb telèfons internacionals i ara andorrans.

També, ofereix el servei de transferències nacionals i internacionals sense comissió, que es poden fer tant entre bancs d'Andorra o bancs d'altres països sense cap mena de despesa associada. I, per aquells que volen estalviar, el compte remunerat a l'1% des d'1 euro fins a 30.000 euros, per obtenir una rendibilitat pels diners que es mantenen en el compte.

Myandbank és la primera solució Fintech a Andorra, la primera en tenir Bizum al país i en oferir serveis diferencials per als clients que vulguin donar-se d’alta. És un model de negoci eficient i totalment sostenible. Un banc digital al qual poden accedir tota mena de perfils, gent jove i no tan jove, però que tinguin necessitats digitals i vulguin endinsar-se en una experiència financera innovadora i diferent.

Des del seu llançament, fa gairebé tres setmanes, més de 2.400 usuaris ja s’han fet clients, dels quals uns 250 estan en procés d’acabar els passos. La franja horària més habitual per activar el compte ha estat de les 18 a les 24 hores. Pel que fa al Bizum, en aquestes tres setmanes, ja s’han fet més de 3.000 operacions Bizum al país per un import de 140.000 euros. Respecte a les transferències, ja s’han executat al voltant de 2.200, tant rebudes com enviades.

Per acabar, com a banc 100% digital, la seva app està disponible tant a Apple Store com a Google Play. També disposa del web www.myandbank.com. Aquestes eines han estan dissenyades per poder-se moure de manera àgil i intuïtiva.

Esperem que gaudiu de l’experiència Myandbank.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT