PUBLICITAT

La rendible roba interior dels famosos

  • Gelosos com són habitualment amb la seva vida personal, no hi tenen problemes
LORENA CANTÓ // Periodista

Que tremolin multinacionals de la cotilla com Victoria‘s Secret o La Perla, perquè el futbolista David Beckham ha estat l'últim famós a llançar-se al disseny de roba interior, una de les línies de negoci més rendibles per a les celebritats .

Gelosos com són habitualment amb la seva vida personal, celebritats com la supermodel australiana Elle McPherson, o les cantants Dita Von Teese, Jennifer Lopez i Geri Halliwell (exSpice Girl) no tenen però cap problema per posar en roba íntima si és per promocionar els seus dissenys de llenceria.

El cas més recent és el del britànic exjugador del Reial Madrid David Beckham, que s'ha aliat amb el gegant suec de la moda, H & M, per dissenyar una línia de roba interior masculina amb la qual assegura que aspira a «introduir una nova tendència a la roba interior masculina del segle XXI».

Tot i que les creacions de l'espòs de Victoria Beckham no arribaran a les botigues fins a principis de febrer, H & M ha volgut anar caldejant l'ambient amb fotografies del tatuat futbolista posant lleugeret de roba amb alguns dels seus «còmodes i funcionals» dissenys.

Calçotets, samarretes i pantalons de pijama formen aquesta col·lecció que es vendrà a preus populars, a diferència de l'exclusiva línia de moda que dissenya la dona de l'esportista.

Beckham ha estat dels pocs famosos que s'ha atrevit a endinsar-se en un món, el de la roba interior, que fins fa poc era territori gairebé exclusivament femení.

Li van precedir el cantant i productor musical Usher amb línies de llenceria per a home i dona (casualment una de les seves cançons es titula Lingerie) i el tennista suec Björn Borg, que ven els seus dissenys de roba interior, banyadors, pijames, sabates i accessoris en 17 països.

Entre les famoses el disseny de roba íntima fa furor des de fa anys, sobretot entre cantants, models i celebritats sense ocupació concreta coneguda com l'hereva Paris Hilton.

Una de les pioneres va ser la súper-model australiana Elle MacPherson, coneguda com el cos per les seves espectaculars mesures, unes corbes que li van proporcionar una insuperable eina de màrqueting per a la seva línia Intimates.

Pleasure Principle és el nom triat per la cantant Janet Jackson per als seus dissenys de roba interior, encara que presumiblement no portava un suport propi quan el 2004 va ensenyar «per accident» alguna cosa més del que és políticament correcte durant la seva actuació a la final de la Super Bowl, seguida per milions d'espectadors.

També Jennifer Lopez va afegir fa uns anys calces, sostenidors i altres peces íntimes a la inesgotable llista de productes als quals presta nom i imatge, igual que l'actriu i cantant Jessica Simpson, que a més dissenya altres peces, bosses i sabates.

A la cantant Dita Von Teese la va apadrinar en aquest món ni més ni menys que la mítica firma Wonderbra, que el 2008 va llançar una edició especial de llenceria al costat de la sensual reina del burlesque.

Von Teese va haver de gaudir de l'experiència, perquè l'abril de l'any passat va anunciar a través de Twitter que anava a llançar una línia de roba interior «per a dones de totes les talles i formes» que primer es vendria a Austràlia i posteriorment a la resta del món.

Aconseguir «que els pits semblin més grans i el cul, més petit» va ser, mentrestant, el gran repte de l'exSpice Girl britànica Gari Halliwell quan recentment va dissenyar una col·lecció de llenceria per a la marca Next de la qual ella mateixa també va ser imatge.

Una de les últimes artistes a pujar al carro ha estat la caribenya Rihanna, que col · laborarà amb Armani per dissenyar una línia de roba i llenceria que serà fidel al seu poc discret estil, en aquest cas amb colorits models d'encaix.

La tendència ha arribat fins a les més minúscules celebritats, com en el cas de la germana petita de la cantant i exnena Disney Miley Cyrus: Noah Cyrus, de nou anys i que amenaça amb superar la popularitat de la seva germana gran, ha dissenyat juntament amb una altra petita amiga una col·lecció íntima per a la firma Ohh! la, La! Couture.

 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT