PUBLICITAT

UNNIC es prepara per a donar un bon servei a l’estiu

El centre d’oci treballa ja per a atreure el màxim de turistes al recinte

Per El Periòdic

El director general d’UNNIC, Ivan Armengod, al casino.
El director general d’UNNIC, Ivan Armengod, al casino. | El Periòdic

Des de la seva obertura el passat 4 de març, el centre d’oci UNNIC s’ha dedicat a donar servei, especialment, al públic local. «Ens trobem en una fase on comencem a treballar la part del turista», va explicar el director general d’UNNIC, Ivan Armengod, afegint que la voluntat del recinte «és que el centre sigui un punt més de l’oferta d’Andorra». Tanmateix, Armengod va assegurar que els mesos de maig i juny han servit per a «acabar d’arreglar totes aquelles coses que no han acabat de funcionar des de l’obertura», amb l’objectiu que el pròxim 15 de juliol estigui tot a punt «per a donar un bon servei durant l’estiu».

Segons va explicar el director general a RTVA, un dels pilars bàsics per garantir el bon funcionament del centre és el personal: «Després de les dificultats per trobar els més de 200 treballadors amb els quals vam arrancar, tant en l’àrea de joc com en la restauració s’estan acabant de perfilar els mètodes de treball», així com «les persones que encara hi puguin fer falta i les que sobren en determinades zones».

En el cas de la zona del casino, cada treballador està format en tots els jocs, tot i que cadascun d’ells s’ha especialitzat en un en específic. «Com en altres recintes similars, el pòquer, la ruleta i el blackjack són les propostes estrella i les que més atreuen els visitants», va destacar Armengod. A la restauració, però, es va viure un primer mes «frenètic», ja que cuiners i cambrers no havien treballat mai junts i calia adaptar els processos de treball «per tal de donar qualitat al servei. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT