PUBLICITAT

Encamp

Disney i National Geographic aposten per Andorra

La setmana que ve es publiquen dos curts animats sobre Andorra

Per Maria Lozano

Jordi Torres, Betim Budzaku, Casimiro Romero i Javier Corso en l’acte d’ahir.
Jordi Torres, Betim Budzaku, Casimiro Romero i Javier Corso en l’acte d’ahir. | M.L

Walt Disney i National Geographic tornen a apostar per Andorra, concretament pel turisme sostenible i per la relació entre les persones i l’entorn del país. Ahir, durant la presentació dels dos projectes als mitjans de comunicació, el Ministre de Turisme i Comerç, Jordi Torres va explicar que «projectes com aquest s’han de treballar rigorosament» i va destacar la il·lusió de Govern per a seguir col·laborant amb ells. 

Walt disney/ La setmana que ve es publicaran dos espots per a promocionar el turisme familiar al Principat. El director d’Andorra Turisme, Betim Budzaku va explicar que «l’obra té com a objectiu exposar amb la creativitat de Disney l’oferta turística andorrana». El primer  curt és de 60 segons i està enfocat en les activitats de les quatre estacions de l’any, i el segon només en les de l’estiu. «El Cap de Vendes de Mitjans de Disney España, Casimiro Romero va destacar que «el projecte va començar el setembre de 2022 amb dos objectius: mostrar Andorra tal com és, un ‘Destí de Pel·lícula’ i projectar la naturalesa més salvatge d’Andorra a través de l’animació. Aquests dos espots donen continuïtat a la història que es va llançar l’any passat que va ser guardonada amb el premi Bronze en la categoria d’imatge corporativa en turisme dels New York Festivals TV&Film Wards i amb el Premi Silver en la categoria de vídeo promocional de turisme dels Telly Awards.

National Geographic/ Per altra banda, National Geographic i Andorra Turisme crearan un projecte amb l’objectiu de millorar l’impacte en el medi ambient i de les persones, amb l’objectiu d’arribar a propostes «innovadores, realistes, viables i efectives», va destacar Budzaku. Per a poder-lo realitzar es crearan sis grups de treball formats per tres persones formades en el món científic que treballaran en el marc d’un bootcamp (una incubadora d’idees i innovació) per a buscar propostes per a realitzar l’objectiu amb èxit.

Així doncs, el fotògraf i explorer de National Geographic, Javier Corso, va explicar que vol destacar en el producte audiovisual el vincle entre l’individu i el territori, i «com l’individu, la història, es beneficia amb la natura, ja que és aquesta la que dona peu al projecte». A més, va explicar que «és qüestió de dies que es facin la selecció de les històries, però no és un procés fàcil, perquè volem perfils potents».

El resultat final seran un seguit de continguts creatius que s’emetran en diferents suports, com ara canals de TV i Youtube de National Geographic, les xarxes socials o la cadena FOX. 
 

PUBLICITAT
PUBLICITAT