PUBLICITAT

Escaldes- Engordany

Grandvalira Resorts impulsa circuits amb bicicletes elèctriques

L’estiu passat va rebre 210.000 clients i enguany es vol superar les xifres

Per El Periòdic

Joan Ramón Moreno i David Hidalgo durant l’acte d’ahir.
Joan Ramón Moreno i David Hidalgo durant l’acte d’ahir. | ANA

Grandvalira Resorts està impulsant noves propostes, com per exemple circuits amb bicicletes elèctriques que és la gran aposta d’enguany per a incentivar l’afluència a les estacions de muntanya.

Així doncs, GrandValira Resorts adaptarà els camins ja existents perquè puguin ser transitats amb bicicletes elèctriques, i col·locarà punts de càrrega arreu del recorregut per a garantir que els ciclistes es quedin sense bateria. El director general d’Ensisa, David Hidalgo, respecte a la proposta de les bicicletes elèctriques ,va explicar ahir que «les bicicletes elèctriques estan a tot arreu, i Andorra és un país apte per a tothom per a fer bicicleta perquè tenim uns desnivells importants». A més, va destacar que «tindrem quasi 94 quilòmetres transitables des del Funicamp d’Encamp, passant pel Forn de Canillo, el Tarter, Soldeu, Grau Roig i fins a la zona del Cubil, va destacar.

Respecte a les expectatives de Grandvalira Resorts per a la temporada d’estiu, el director general Juan Ramon Moreno va destacar que el rècord de visitants que es va viure l’estiu passat va ser de 210.000 clients, i enguany es vol «superar les xifres, ja que són molt bones, i creiem que els mercats de proximitat es comportaran molt bé i això ens ajudarà a tenir un estiu molt bo», va assegurar. A més, va comentar que l’oferta estival de les estacions es complementa amb la d’Andorra Turisme, i propostes d’empreses privades del país com són el Gran Casino d’Andorra, el Cirque du Soleil o Caldea: «l’oferta que tenim de destinació és molt bona, no només la nostra part sinó també la general del país» va dir.

En referència a les apostes per a desestacionalitzar l’oferta turística, Moreno va destacar que la facturació que s’assolirà durant l’estiu serà el 4% del total. El director general de Grandvalira, va argumentar que «és cert que l’hivern continua sent el més rellevant que tenim , però cal tenir en compte que l’estiu cada vegada té més importància, no només en la facturació sinó també com a oferta del país», va explicar. Per altra banda, el ministre de Turisme i Comerç, Jordi Torres, va remarcar que «l’objectiu del país ha de ser que les estacions deixin de ser d’esquí i passin a ser de muntanya». 
 

PUBLICITAT
PUBLICITAT