PUBLICITAT

Àlex Armengol: «És evident que la unió ens fa més forts»

E. A.
ANDORRA LA VELLA

Fa menys d'una setmana que la junta encapçalada per Àlex Armengol, de l'Hotel Roc Blanc, ha agafat formalment les regnes de la Unió Hotelera. Ara bé, els seus membres són els que han estat treballant tot l'últim any per assolir la fusió amb l'AdHA i tenen molt clar quin producte volen oferir als empresaris del sector.

-¿Quins són els principals eixos de treball que es plantegen com a junta directiva?

-Des que vam començar el procés de fusió de la Unió Hotelera i l'Associació d'Hotelers, ens hem plantejat una gestió professionalitzada de l'entitat. Per això, ara mateix estem treballant per ampliar la base d'associats i buscar noves fórmules de finançament, que ens han de permetre arribar més lluny com a entitat.

-¿Quina serà, a partir d'ara, la relació dels associats amb la Unió Hotelera?

-Volem que la comunicació sigui efectiva i que els socis –els hotelers i els restauradors– creguin en l'entitat com a instrument que els pot ser útil. En l'àmbit de la comunicació, tant interna com externa, tenim la intenció d'aprofitar les possibilitats que ens ofereixen les noves tecnologies. També potenciarem la participació dels socis. De fet, la nostra és una junta oberta, és a dir, tothom que vulgui dir o fer alguna cosa hi pot participar.

-¿Per col·laborar en l'execució del programa de treball?

-També. Estem buscant gent que es responsabilitzi de temes concrets. El programa planteja grans línies de treball,però també està obert a les aportacions de tots els socis. Proposem una mena de brainstorming per recollir les idees de tothom.

-Entre els projectes que volen tirar endavant, hi ha el portal de reserves, que van anunciar fa poques setmanes, i ara parlen ja d'una central de compres.

-La presentarem el mes que ve. És un instrument que pot ajudar els socis més petits, que sovint tenen un sentiment més gran d'impotència. És evident que la unió ens fa més forts i ens permet explorar noves vies de treball conjunt.

-¿En quin punt es troba la creació del portal de reserves?

-En aquests moments, s'està recollint la informació dels hotels i els restaurants. Tot va segons les previsions, de manera que el portal es podrà posar en marxa a l'estiu.

-També han insistit força en el tema de la formació dels treballadors del sector.

-Sí, és un tema clau. La formació repercuteix directament en la qualitat del servei que oferim. El turisme és el motor econòmic del país i ho hem de tenir present.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT