PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Impacte +: l’aposta del Grup Pyrénées per a la sostenibilitat

L’empresa ha assolit un estalvi total del 23,8% amb escreix de l’objectiu

Per El Periòdic

Els magatzems Pyrénées.
Els magatzems Pyrénées. | Alex Lara

Impacte+ (impacte positiu), el pla estratègic de sostenibilitat de Grup Pyrénées, té com a objectiu aplicar un seguit d’accions per acabar generant un canvi dins el país i al món en general. Durant el primer trimestre d’aquest any, l’empresa ha assolit un estalvi total del 23,8%, superant amb escreix l’objectiu de Govern que fixava, en el seu moment, un estalvi que arribés al 15%.

Davant les xifres d’estalvi energètic assolides, que eren de 21,93% al mes de gener, 21,88% al febrer i 27,68% al març, el Grup Pyrénées aposta per continuar amb les mesures iniciades més enllà de l’aixecament de les mateixes per part de Govern i continuar amb el compromís sostenible tot generant un impacte positiu.

Més enllà de l’estalvi energètic, el grup líder del sector retail a Andorra ha col·locat plaques solars, ha introduït millores en l’aïllament i en les calderes dels edificis, ha renovat les instal·lacions amb il·luminació 100% LED i ha iniciat l’aplicació de sistemes de climatització i refrigeració com el freecooling.

Les línies mestres que persegueix el projecte van acompanyades dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) marcats per les Nacions Unides. No obstant, Grup Pyrénés s’enfocarà sobre aquells amb els quals ha detectat tenir una vinculació més directa: els ODS relacionats amb salut i benestar; els del treball digne i creixement econòmic; els de la indústria d’innovació i infraestructures, amb la reducció de desigualtats, els de consum i producció responsable i els d’acció climàtica. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT