PUBLICITAT

Escaldes- Engordany

Crèdit Andorrà canvia la marca després de més de setanta anys

A partir d’avui es dirà Creand, però manté l’essència del grup

Per El Periòdic

33 Xavier Cornella en la roda de premsa ahir.
33 Xavier Cornella en la roda de premsa ahir. | Creand

El Grup Crèdit Andorrà passa a ser a partir d'avui Creand. Després de més de setanta anys amb el nom de Crèdit Andorrà, la nova marca, que engloba totes les empreses del grup, obre una nova etapa mantenint l’essència del grup i reforçant els valors de servei, pionerisme, innovació, proximitat i compromís social.

Després de la implantació de la marca en l’àmbit internacional, a les filials d’Espanya, Luxemburg i Amèrica, ha arribat el torn d’implantar-la a Andorra. Culmina així el procés d’implementació que unifica totes les empreses del grup sota la mateixa denominació.

La nova marca adopta diferents declinacions per identificar les diferents empreses del grup: Creand Crèdit Andorrà, el banc; Creand Asset Management, la gestora; Creand Assegurances Estalvi, l’asseguradora, i Creand Fundació.
Aquest canvi representa un pas endavant per al grup financer, tant en l’àmbit nacional com en l’internacional. La unificació permet incrementar les sinergies en les diferents places financeres on el grup és present, augmentar la notorietat i fomentar el sentiment de pertinença.

L’Andorra Park Hotel va acollir ahir al vespre l’acte de presentació de la nova marca. Al voltant de 450 persones, accionistes i empleats del grup,es van aplegar per a celebrar el canvi. Els responsables de l’entitat van remarcar els valors de la marca.
Xavier Cornella, conseller delegat de Creand Crèdit Andorrà va afirmar que «Creand transmet els nostres valors d’empatia, proximitat i capacitat de servei als nostres clients, de ser pioners, i també ens acosta a la nova economia de la qual formem part, basada en la innovació i l’emprenedoria. Aquest nou signe d’identitat ens permet obrir una nova etapa amb més força i compromís. Volem projectar la nostra essència i la nostra història cap al futur, per a progressar i crear oportunitats en benefici dels clients i de la societat». 

Per la seva banda, el president de l’entitat, Antoni Pintat, va remarcar els conceptes que sintetitza el lema de la nova marca, ‘Creure, Crear, Creand’. «Sempre ens hem sentit més que un banc. I per això hem arribat a ser l’entitat financera de referència al Principat d’Andorra. Ja que hem fet el que ara es posa en evidència amb la nova marca». Així doncs, des de Creand s’ha explicat que «hem creat riquesa. Hem cregut en aquest país. Molts clients creuen en nosaltres. I nosaltres, en els seus projectes i en les seves capacitats», va afirmar Pintat. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT