PUBLICITAT

Epizen supera el milió de transaccions en nou mesos

Un 67% dels visitants fan alguna compra al centre comercial lauredià

Per El Periòdic

La façana del centre comercial Epizen.
La façana del centre comercial Epizen. | Pyrenees

A tres mesos de celebrar el seu primer aniversari, Epizen referma l’objectiu d’esdevenir motor turístic i econòmic per a Andorra. El centre comercial més gran del país ha superat la xifra del milió de transaccions durant el mes d’abril, una xifra que es tradueix en més d’un milió de tiquets venuts. El motiu d’aquests resultats és, entre altres, la creixent oferta en marques líders en la seva categoria, la incorporació de nous serveis d’atenció al client o la confiança dipositada pels visitants. 

«Tant el client turista com el de proximitat ha donat una molt bona acollida a Epizen. El públic nacional suposa aproximadament el 30%, mentre que la resta el conformen persones que ens visiten de localitats del Pirineu i Prepirineu properes a Andorra, així com d’Espanya, França i altres països com Portugal», va explicar el director del centre, Edgar Martínez. A més, aquest va afegir també que «el 67% de tots els visitants que rebem realitzen alguna compra, una dada que, d’acord amb les dades amb què treballem, marca una clara tendència a l’alça».

IO:Electro&Home, Òptica Andorra o Farmàcia Mallol són alguns dels negocis que centren l’atenció dels visitants, ja sigui per «la qualitat del producte com pels preus competitius». Altres marques com Textura, Tezenis, Sprinter, Lefties i Primor generen també un elevat trànsit de visitants, de la mateixa manera que ho fa Epizen Lab, amb marques exclusives, o Carrefour Epizen, que disposa de més de 36.500 referències a preus competitius en relació amb altres hipermercats.

Ben aviat es desenvoluparà la segona fase del complex, que incorporarà una innovadora oferta d’oci i l’ampliació de l’actual oferta gastronòmica. «Tots aquests factors ajudaran al fet que el client d’Epizen gaudeixi d’una experiència de compra de 360 graus», va mencionar Martínez, qui també va recordar que «Epizen va néixer amb la voluntat d’esdevenir un referent i un centre comercial amb ànima».
 

PUBLICITAT
PUBLICITAT