PUBLICITAT

Una nova marca paraigua promocionarà el comerç

L’objectiu és assolir una promoció conjunta del sector comercial

Per Alex Montero

Jordi Gallardo i Maria Segarra, a la roda de premsa d’ahir.
Jordi Gallardo i Maria Segarra, a la roda de premsa d’ahir. | Govern d\'Andorra

Govern va rebre ahir la presentació dels darrers avenços del Pla estratègic de comerç, donats pel ministre de Presidència, Economia i Empresa en funcions, Jordi Gallardo, i la directora d’Intueri Consulting, Maria Segarra. Aquesta última ha sigut l’empresa encarregada de desplegar el pla.

L’objectiu d’aquesta nova guia d’acció és promocionar el comerç del país, així com la projecció d’Andorra com a territori de compres, mitjançant l’impuls de la competitivitat, la innovació i la digitalització del sector. «Juntament amb els principals actors implicats, ja s’han posat en marxa diferents grups de treball per a posar en comú propostes i idees al voltant de la promoció del país com a zona de valor comercial», va explicar Gallardo. 

Les poques sinergies entre els comerços i vendes creuades amb altres ofertes com la gastronomia, l’esport i l’oci,  o la previsió de més creixement en la superfície comercial, han fet que el pla operatiu posi sobre la taula «la possibilitat d’aglutinar sota un únic concepte de comunicació les marques i zones comercials, aprofitant la fortalesa de la marca d’Andorra». 

Amb propostes com la posada en marxa d’una web-app i aplicació digital, així com la potenciació de les xarxes socials, destaca especialment una nova marca paraigua. «Volem que sigui representativa del comerç andorrà en un sentit ampli i que es converteixi en el denominador comú que doni valor i sumi en la promoció que es fa tant al mercat domèstic com l’exterior», va esmentar Segarra. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT