PUBLICITAT

Anàlisi de l'impacte de les xarxes socials en l'empresa

EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

L'experta en sistemes de la informació i professora de l'IESE Sandra Sieber, analitzarà l'impacte de les xarxes socials en les organitzacions i la forma d'integrar aquestes noves eines en l'empresa, durant la conferència organitzada per la Càtedra Crèdit Andorrà de Mercats. La ponència, titulada L'impacte del web 2.0 en les empreses, tindrà lloc el dijous 24 de febrer a les 19 hores, a l'edifici Crèdit Centre.

Sieber creu que l'impacte real de les eines web 2.0 com Facebook o Twitter en les organitzacions és «menys clar» que en la societat en general. Les eines web 2.0 serveixen per connectar persones de maneres diferents, per establir noves formes de servir el mercat o per obrir noves vies d'innovació. Malgrat això, Sieber opina que la realitat «ens mostra que el món empresarial és encara lluny d'una adopció massiva d'aquestes eines». En aquesta conferència s'identificaran quins són els principals reptes de cara a una integració efectiva d'aquestes noves tecnologies en l'empresa.

Sieber és professora associada i cap del Departament de Sistemes d'Informació de l'IESE Business School. És llicenciada en ciències econòmiques i empresarials.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT