PUBLICITAT

Escaldes Engordany

El grup Orenes invertirà 300 milions d’euros en un pla estratègic

L’objectiu és continuar creixent de forma sostenible

Per El Periòdic

El Grup Orenes ha engegat el seu nou pla estratègic de creixement per als propers tres anys.
El Grup Orenes ha engegat el seu nou pla estratègic de creixement per als propers tres anys. | ANA

El grup Orenes, soci de Jocs SA, ha engegat el seu pla estratègic de creixement a tres anys vista, ja que té previst invertir més de 300 milions d’euros.


L’objectiu del grup és continuar creixent de forma sostenible en nous mercats internacionals, a part de consolidar-se com a «hub» tecnològic de referència per al sector de l’oci i entreteniment a escala global.


El soci estratègic de JOCS SA en el centre d’oci integral UNNIC, en l’exercici passat, la companyia va aconseguir arribar a una xifra de més de 790 milions d’euros i un EBITDA de 117 milions d’euros. 


Aquest nou pla estratègic del grup Orenes pretén superar la xifra de 1.300 milions d’ingressos per a l’any 2025, dels quals el 50% provenen del negoci tecnològic. Així doncs, es contempla un fort creixement d’ocupació, passant dels 3.300 llocs de treball directes fins a més del 5.000. que ja hi han a dia d’avui.
Així doncs, el Grup Orenses han arribat a un primer acord amb Pricoa Private Capital que li aportarà 70 milions d’euros, que serviran per fer noves inversions que aniran destinades a la consolidació i desenvolupament de solucions tecnològiques i l’obertura de nous mercats d’Europa, que li farà entrar en un nou sistema de finançament més global que li obre nous horitzons. 
L’objectiu és obrir-li nous horitzons per assolir els seus objectius i li permetrà tenir més visibilitat als mercats d’inversió.


Ángel Yepes, CFO de Grup Orenes, va destacar ahir que «amb aquest acord ens permet continuar amb el nostre pla estratègic d’expansió i creixement sostenible, en el qual invertirem més de 300 milions d’euros, mantenint una ràtio d’endeutament financer per sota de dues vegades l’EBITDA, amb l’objectiu de continuar aportant valor afegit i continuar transformant la nostra societat creant noves oportunitats, i convertir la companyia en un actor de referència internacional i tecnologic dins del nostre sector de l’oci i l’entreteniment. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT