PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

El MoraBanc ja pensa en el partit contra el Palència

Segons Llovet no es tracta d’una final, però sí un partit de vital importància

Per Pol Forcada Quevedo

Llovet en el darrer partit a la Bombonera, contra l’Albacete.
Llovet en el darrer partit a la Bombonera, contra l’Albacete. | Dani Catalán - BCA

Encara queden uns dies, però el pròxim partit del MoraBanc Andorra és un dels duels més importants de la temporada. En concret, el conjunt del Principat rebrà dissabte de la setmana vinent a la Bombonera al Zunder Palència, equip que compta amb els mateixos punts, i amb el qual els andorrans han perdut en les dues ocasions que s’han enfrontat aquesta temporada. El darrer, a la final de la Copa Princesa. Per això, els de Natxo Lezkano ja tenen la ment posada en el matx.

Així de clar ho va deixar ahir el pivot i capità, Nacho Llovet, en una entrevista que el club va publicar a les seves xarxes socials: «És obvi que és un partit rellevant. Portem un balanç de 19-2 amb 21 partits, i hi ha un altre equip que ho està fent igual de bé que nosaltres, i aquest és el Palència, el rival que ens visita la setmana vinent». Això sí, va recordar que no es tracta d’una final perquè després encara quedaran 12 partits, però «sí que és de molta importància». Per això, va demanar que la Bombonera «sigui una olla de pressió».

Relacionat amb aquest darrer aspecte, va assenyalar l’ambient que crea el públic al pavelló «és brutal. De fet, la sensació és que hi ha més gent fins i tot que l’any passat», i va demanar un extra de suport perquè serà un matx «transcendental» i complicat, ja que es tracta d’un equip «molt sòlid i lluitador». 

D’altra banda, va recordar que les dues derrotes contra el Palència aquesta temporada han tingut lloc al camp dels castellanolleonesos, i que ara, «volem revertir-ho», tot i mencionar que en els mesos següents també venen jocs «difícils».

Així doncs, el MoraBanc Andorra confia en mantenir-se imbatut a casa i ja se centra en el crucial partit de la setmana vinent.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT