PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Campanya per potenciar l’estalvi energètic als turistes

L’acció comença a Andorra i Espanya, mentre que a França s’activarà demà

Per El Periòdic

Imatge d’una de les noves creativitats.
Imatge d’una de les noves creativitats. | Andorra Turisme

Andorra Turisme va engegar ahir una campanya de comunicació enfocada a fer arribar als turistes les noves mesures d’estalvi i eficiència energètica. L’objectiu és donar a conèixer les recomanacions d’estalvi energètic del país, així com posicionar el Principat com una destinació eco-friendly, conscienciada amb la situació actual.

D’aquesta manera, la campanya de comunicació es va iniciar ahir tant a Andorra com a Espanya, concretament a Catalunya, València i Aragó, i pel que fa a França, s’activarà a partir de demà a les regions d’Occitània i Nova Aquitània. Relacionat amb això, per aquesta acció s’ha engegat un nou concepte creatiu. En total, s’han posat en marxa quatre noves creativitats que fan referència a l’hivern, les compres, l’hostaleria i la restauració.

La voluntat d’aquesta campanya de comunicació és informar de les mesures que aplica Andorra, conscienciar de les mateixes i incentivar als turistes sumar-se en la pràctica d’aquestes recomanacions, per tal de millorar la situació energètica actual.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT