PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

El Comú de Sant Julià de Lòria renova la seva imatge corporativa

La modernització es duu a terme per donar un impuls a la comunicació i el turisme

Per El Periòdic

Els cònsols lauredians al costat d’un cotxe amb la nova imatge del comú.
Els cònsols lauredians al costat d’un cotxe amb la nova imatge del comú. | ANA / M.P.

Sant Julià de Lòria va presentar ahir la que d’ara endavant serà la nova imatge corporativa amb la qual es pretén donar un punt de modernitat al comú i alinear-se amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Així doncs, l’actual corporació ha apostat per fer un pas endavant en termes de comunicació i promoció turística presentant una imatge renovada i substituint la que hi havia fins ara, que datava de finals dels anys 90. Malgrat el canvi, el cònsol major de Sant Julià de Lòria, Josep Majoral, va manifestar que l’escut tradicional es continuarà mantenint en tots els actes institucionals. «Per a nosaltres comunicar és molt important, juntament amb la transparència, i per això presentem una nova imatge corporativa que és potent i que identifica el que vol la corporació», va afegir.

La nova marca de Sant Julià de Lòria se sustenta sobre quatre eixos: la modernitat, la natura, sostenibilitat i la tradició, tot plegat amb l’objectiu de crear una identitat pròpia. De fet, aquests pilars són fàcilment reconeixibles en el nou logotip. D’una banda, la forma principal simbolitza una porta d’entrada, fent referència al fet que Sant Julià és la portada d’entrada a Andorra. El cromatisme emprat es basa en la paleta de colors dels ODS, malgrat que el referent cromàtic principal és el verd. Les esferes de diferents colors representen els cinc quarts de la parròquia i el traçat central fa referència a les fulles del llorer de l’escut institucional.

Tal com va explicar el tècnic de disseny del comú, Josep Manel Pérez, la marca també és adaptable a tota mena de suports o materials. «El rètol fluctua, s’adapta i funciona», va dir. En aquest sentit, aprofitant la nova imatge, va exposar que s’ha aprofitat per fer un pas endavant amb tot el relacionat amb la cooperativitat, per tant, s’ha fixat una tipografia única, també s’han unificat tots els perfils de les xarxes socials de cada departament, i s’ha dissenyat un vestuari específic amb la nova marca per a tots els treballadors de la corporació. Així mateix, els vehicles del Departament de Turisme ja llueixen amb la nova retolació, també s’està canviant la imatge de l’Oficina de Turisme, i ja han començat els treballs per acabar de modernitzar la pàgina web del comú, així com les aplicacions mòbils. També s’ha apostat per un nou claim que acompanya la imatge. Sota el nom Viu-la, té com a finalitat impulsar la promoció turística, però no només això, sinó que a banda d’atreure visitants nous, també busca que la ciutadania del país es faci seva la parròquia, segons va informar l’ANA. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT