PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Càritas Catalunya inicia la tercera edició de ‘Cava amb Cor’

La recaptació es destina a l’atenció de joves i infants en situació de vulnerabilitat

Per El Periòdic

Imatge del cartell de la campanya de Càritas Catalunya.
Imatge del cartell de la campanya de Càritas Catalunya. | Bisbat d\'Urgell

Avui s’inicia la tercera edició de la campanya Cava amb Cor, organitzada per la Confraria del Cava Sant Sadurní i Càritas Catalunya, amb el suport d’El Celler de Can Roca. La bona acollida que van tenir les dues edicions precedents ha animat els organitzadors a fer una tirada inicial de 5.000 ampolles d’un cava brut reserva embotellat, gràcies al suport de 12 cavistes catalans que col·laboren en aquest projecte solidari.

Enguany, bona part de les cadenes de supermercats i comerços especialitzats que ja van col·laborar ho han tornat a fer, i s’han incorporat noves empreses i distribuïdors. En total, una vintena d’Empreses amb Cor. Aquestes vendran el cava especial a un preu de 7,9 euros. D’aquests, dos euros es destinaran als projectes socioeducatius de Càritas a Catalunya que atenen a infants i joves en situació de vulnerabilitat.

Com en la darrera ocasió, la campanya compta amb el suport d’El Celler de Can Roca i la implicació dels tres coneguts germans. 

Eduard Sanfeliu, president de la Confraria del Cava, va afirmar que «aquesta nova campanya és un exemple de la sensibilitat de les persones que compren el Cava amb Cor, així com de les empreses col·laboradores, en un moment en què cal continuar lluitant perquè els infants, adolescents i joves tinguin oportunitats per a formar-se i encarar el futur amb esperança».

Francesc Roig, president de Càritas Catalunya, va posar de manifest que «les famílies amb infants en risc d’exclusió social van ser un dels col·lectius prioritaris en l’acció social de Càritas. Durant el 2021 es van desenvolupar 220 projectes adreçats a les famílies; d’aquests es van beneficiar prop de 6.019 persones, que van comptar amb uns recursos aplicats de 5,4 milions d’euros».

Roig va destacar que, gràcies a la sensibilitat de les persones i empreses que participen d’aquesta campanya, Càritas Catalunya pot posar a disposició de les famílies centres oberts i de lleure, beques menjador, reforços educatius, espais de guarda, centres de suport maternoinfantils i acompanyaments a famílies.

Finalment, Josep Roca, sommelier del Celler de Can Roca i padrí d’aquesta nova edició del Cava amb Cor va animar a la ciutadania a comprar el Cava amb Cor, ja que «comprar una ampolla d’aquest cava és omplir-se de sentit». Per Roca, «Càritas és una entitat constructora de segones oportunitats per aquells que més pateixen».

El Cava amb Cor es posarà a la venda a partir del 23 de setembre, a través de tots els establiments col·laboradors, que es poden localitzar al web www.cavaambcor.cat; també es poden fer donatius a través d’aquesta plataforma. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT