PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

El nou Epizen s’inaugura demà en una primera fase d’obertura

Durant el 2023 s’obrirà una planta a l’aire lliure, a la coberta de l’edifici

Per El Periòdic

La façana del centre comercial Epizen.
La façana del centre comercial Epizen. | Pyrenees

El nou centre comercial Epizen, del Grup Pyrénées, posa en marxa demà a la tarda la primera fase dels 65.000 metres quadrats que conformaran l’espai, del quals 28.000 estan destinats a botigues, restaurants, punts d’informació, zones d’esbarjo, espais per a la cultura i la música, els espectacles i l’oci, entre altres propostes. En aquesta primera fase s’aniran obrint botigues de manera esglaonada i, a poc a poc, el públic podrà descobrir les diferents propostes i l’oferta comercial de les instal·lacions. Altrament, a la segona fase, que es posarà en marxa durant el 2023, s’obrirà també una planta a l’aire lliure, a la coberta de l’edifici. Allà es podrà gaudir d’una gran zona en connexió amb la natura i l’entorn on es realitzaran esdeveniments gastronòmics i d’entreteniment. 

Per la seva banda, l’alimentació és un dels grans pilars que conformen Epizen. Un gran hipermercat Carrefour de prop de 8.000 metres quadrats, el més gran del Principat, ocupa bona part de la planta baixa de l’edifici. Es tracta d’un supermercat innovador que ofereix showcookings en directe i espais gastronòmics de degustació de productes seleccionats. A més de dos espais de restauració, completen la superfície una gran botiga de Primor, ubicada a l’ala nord de l’edifici i amb una gran oferta en perfumeria i cosmètica, i McDonald’s, a l’ala sud. A la primera planta també s’hi troba la firma Lefties, del grup Inditex, líder en el seu segment de moda i complements per a home, dona i infantil. L’oferta en alimentació, moda i perfumeria es completa també amb esports, electrònica de consum, parament de la llar, òptica i restauració. A la segona planta hi conviuen altres botigues líders en la seva categoria. Sprinter, de roba i equipament esportiu i que obrirà el 2 de setembre; Tezenis, amb llenceria i moda íntima; IO: Electro&Home, amb la millor tecnologia i l’espai de gaming més gran d’Andorra; Textura, amb un espai propi amb parament per la llar i decoració; i l’òptica iBlú, amb un gran assortiment d’ulleres, marques i serveis personalitzats en visió. També cal destacar la farmàcia ubicada a la planta baixa, que obrirà al setembre, i un espai pop-up de prop de 400 metres quadrats, per on hi passaran diferents marques com Munich, Blue Banana, Skydiver o Couple&Pie, entre altres. 

Per finalitzar, el nou centre comercial compta amb mil places d’aparcament gratuïtes, i durant tot l’estiu en els accessos per la planta baixa s’hi celebrarà la primera edició de l’Epizen Summer Opening, un mercat gastronòmic i musical a l’aire lliure amb food-trucks i diferents espais ambientats on, a banda d’assaborir una variada oferta gastronòmica, es podrà gaudir d’actuacions musicals en directe i també de nombroses activitats de lleure. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT