PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

La Serenalla capta un 30% més de públic que l’anterior edició

Segons els organitzadors, es preveu tancar l’esdeveniment amb uns 16.000 visitants en quatre dies

Per El Periòdic

El públic assistent va gaudir de les propostes.
El públic assistent va gaudir de les propostes. | Comú de la Massana

El Comú de la Massana va assegurar ahir, en un comunicat, que la 4a edició de la Serenalla es tancarà amb uns 16.000 visitants, més d’un 30% més que en l’edició anterior, tot i que les xifres s’havien d’acabar de perfilar al tancament de l’esdeveniment, amb un concert ahir al vespre dels discjòqueis André Vincenzzo i Carlos Domínguez&John Holt.

Així doncs, 4a edició de la Serenalla va arribar ahir al final després de quatre dies amb un «bon» balanç, tant pel que fa al nombre de visitants com a volum de vendes i participació en les diferents activitats. A més, segons el consistori massanenc, cal remarcar la satisfacció dels operadors i visitants per l’ambient que es va viure al mercat multidisciplinari. «Estem contens de la varietat i quantitat de públic que hem tingut, però el més important és que s’han sentit a gust. Al darrere de la Serenalla hi ha un treball molt rellevant de concepte, de filosofia, de dissenyar espais per crear un clima de benestar i de fomentar la convivència i també un programa molt complet amb moltes activitats durant els quatre dies», va explicar el conseller de Turisme, Comerç i Dinamització, Josep Maria Garrallà.

La coordinadora de la Serenalla, Isabel Rodrigo, va remarcar que «estem aconseguint crear un producte de qualitat i diferenciat, en què la gent se senti a gust. Volem potenciar aquest espai de diàleg i de diversió que estem creant entre tots». En la mateixa línia, un dels expositors, Elton, d’NWPD, va assegurar que «compartim amb la Serenalla la filosofia de buscar un producte alternatiu i autèntic, fora del circuit turístic tradicional».

Van participar en aquesta 4a edició una cinquantena d’estands, dels quals el 85% són del país i la resta prenen part en els principals mercats que tenen lloc sobretot a la costa catalana. Tots van mostrar la seva satisfacció per haver participat a la Serenalla, i sobretot els productors locals, com Montse Capdevila, de Pocions de Lluna Nova, que fa cosmètica natural amb plantes d’Andorra, a més de complements fets a mà.

Pel que fa a les vendes, Ana Cerezo, de Pernilea, es va mostrar molt satisfeta amb el volum de negoci que ha fet a la Serenalla, sobretot als vespres, i també va remarcar l’alegria i bon ambient que s’ha viscut els quatre dies. En la mateixa línia, Jordi Miralles, de Casa Bergé i Natàlia Olmo, de cosmètica natural Maminat, van assegurar que la Serenalla és més que un punt per exposar producte, sinó que és un esdeveniment per col·laborar entre tots per crear un bon clima.

Quant a l’espai Àgora, continua sent un dels elements diferenciadors de la Serenalla Market, amb un públic amb ganes de participar en les diferents temàtiques proposades, com la taula rodona de teràpies alternatives, que va durar més de dues hores a causa de l’interès que va suscitar.

També van tenir una bona acollida les activitats infantils, com el taller de moviment per experimentar amb el cos. La cultura té un paper molt important dins la Serenalla i per això combina des de performances artístiques a concerts de diferents estils. Pel que fa a la part de benestar, cada dia hi ha hagut sessions de ioga i altres activitats esportives com sortides amb bicicleta i de 'running', amb la col·laboració d’Andona.

PUBLICITAT
PUBLICITAT