PUBLICITAT

Andorra la Vella

El Bàsquet Club Andorra seguirà lligat al MoraBanc fins al 2029

L’equip es converteix en un dels conjunts amb més pressupost de la LEB Or en mantenir quanties ACB

Per El Periòdic

Alsina i Aixàs, durant la renovació del patrocini, ahir.
Alsina i Aixàs, durant la renovació del patrocini, ahir. | EL PERIÒDIC

El Bàsquet Club Andorra i el MoraBanc continuaran junts set anys més, fins al pròxim 2029. Ambdues parts van renovar ahir l’acord de patrocini que s’estén, amb el conseller director general de l’entitat bancària, Lluís Alsina, i el president del Bàsquet Club Andorra (BCA), Gorka Aixàs, al capdavant. Tot i que no es van voler donar xifres sobre el que suposa aquest reforç del patrocini per part del banc i del club, Alsina sí que va afirmar que les quanties «seran les mateixes que es tenien la temporada passada», això sí, «durant aquesta campanya».


Així doncs, el MoraBanc manté el seu suport amb el BCA després de 50 anys ininterromputs, ja que les dues parts van començar aquesta unitat als anys 80, però no va ser fins a l’última temporada a la LEB Or quan l’entitat bancària va compartir esponsorització principal amb River, i des d’allà l’ha mantingut. «Compartim valors d’obligació amb Andorra, de superació, d’esforç i de proximitat», va dir Alsina, mentre afegia que «tenim un compromís amb el bàsquet des de sempre, és un projecte de país, un projecte que es viu amb molta passió i emoció, i després d’aquest descens, volem ajudar l’equip a tornar amb més força i confiança per competir i aconseguir el desitjat retorn a l’ACB».


Per la seva part, Aixàs va assenyalar que «MoraBanc porta tota la vida amb nosaltres, i apareixen en tots els bons i mals moments que hem passat. Per això és una gran notícia comprovar com MoraBanc afronta els reptes que tenim al davant amb tanta o més motivació que nosaltres, i d’aquí la renovació d’un patrocini que ens dona molta seguretat i confiança, i que és un missatge per a tothom: tenim un gran futur al davant».


Amb aquesta renovació de l’acord del 2014, el banc es manté com el principal partner privat del club, i conservarà els naming rights, és a dir, que el club porti el nom del grup bancari. El patrocini s’estén a totes les divisions i categories del club, femení i masculí, «per fer créixer aquest esport molt arrelat al país», va finalitzar Alsina.

 

Situació dels fitxatges

 

Just en acabar les presentacions del conveni, Aixàs va explicar també en quina situació es troben els casos d’Oriol Paulí i de Tyson Pérez, així com els reforços que han d’arribar per a la zona interior del projecte per a disputar la LEB Or.


El cas Paulí «és qüestió de temps i formalitats», va dir Aixàs. «El jugador ho té encarrilat i només queda que es faci oficial». D’altra banda, el cas de Tyson dista d’aquest, i és que l’encara jugador tricolor «porta altres tempos». El president va recalcar que Pérez «ja va posar de manifest el seu desig de no continuar al MoraBanc, ens ho va fer saber i quan prengui una decisió ens ho comunicarà». De moment, «el jugador continua formant part de la disciplina de l’equip i comptem amb ell». 

PUBLICITAT
PUBLICITAT