PUBLICITAT

Els 'Reed Awards' premien de nou la feina de ST Politics

EL PERIÒDIC
WASHINGTON

Periodic
Els consultors polítics Àlex Terés i Jordi Segarra. Foto: TONY LARA

La branca de comunicació política de l'empresa andorrana SegarraTerés, ST Politics, ha estat guardonada novament amb un Reed Award, en aquest cas en la categoria de millor audiovisual a nivell internacional per l'espot televisiu Juega bonito, juega limpio, creat per a una de les campanyes polítiques dutes a terme al llarg del 2010 a Mèxic, segons va informar ahir l'ANA.

L'any passat ST Politics ja va ser premiat amb un Reed Award, en aquest cas en la categoria de material imprès. Els Reed Awards són els premis que atorga anualment la prestigiosa revista nord-americana de comunicació política Campaigns & Elections, i van ser lliurats aquest divendres a Washington. El Reed Award ha premiat la tasca duta a terme per ST Politics en la campanya electoral del PRI en les eleccions a governador de l'estat de Durango (Mèxic) celebrades al juliol del 2010. Concretament, s'ha reconegut l'espot televisiu titulat Juega bonito, juega limpio que, aprofitant el ressò mediàtic del Mundial de Futbol, feia una comparativa entre el joc brut en aquest esport i en alguns partits polítics de Mèxic, i el joc net que promovia el PRI.

Aquest és el segon Reed Award que aconsegueix l'empresa andorrana ST Politics, després que l'any passat aquests guardons premiessin el material gràfic i els enviaments directes d'una campanya política duta a terme al 2009 a Andorra.

També al 2010, ST Politics va obtenir dos Pollie Awards, que atorga anualment l'Associació Americana de Consultors Polítics, i que enguany es lliuraran el proper mes de març.

referència en comunicació política / Els Reed Awards, que són atorgats per la revista de referència en comunicació política Campaigns & Elections, premien les campanyes electorals que hagin sobresortit tant a nivell americà com internacional, una cita que per aquest sector té una gran rellevància.

Els guanyadors de les més de cinquanta categories, incloent premsa, televisió, ràdio, campanyes telefòniques, tecnologia política, material gràfic, logotips o campanyes de recaptació de fons, entre d'altres, es van donar a conèixer durant el sopar anual dels Reed Awards celebrat a Washington aquest passat divendres.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT