PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

L’Andorra Fitness Challenge acull més de 800 esportistes

Uns 2.000 visitants recorreran Escaldes-Engordany

Per El Periòdic

Massoni, Batalla i Closa durant la presentació de les jornades.
Massoni, Batalla i Closa durant la presentació de les jornades. | ANA / L. G.

L’Andorra Fitness Challenge torna a la parròquia d’Escaldes-Engordany aquest cap de setmana amb prop de 800 participants distribuïts en 200 equips de quatre persones cadascun (tres homes i una dona). Així ho van explicar en roda de premsa el conseller d’Esports i TIC del comú, Josep Batalla, la consellera de Promoció i dinamització turística i econòmica, Meritxell Massoni, i l’organitzador de l’esdeveniment, Enric Closa, els quals van destacar la bona acollida que va tenir l’any passat la primera edició de la prova de CrossFit, amb la participació de gairebé 600 persones i 149 equips.


Quant al desenvolupament, l’esdeveniment se celebrarà a la zona de l’aparcament dels Veedors i al camp de futbol set, un fet que l’organitzador va destacar per les facilitats que comporta la ubicació cèntrica de la prova per als participants, la qual simplifica l’organització i evita desplaçaments innecessaris. Per la seva banda, Massoni va explicar que, pel que fa al retorn econòmic que deixarà l’Andorra Fitness Challenge a la parròquia, «calculem que durant el cap de setmana unes 2.000 persones passejaran per Escaldes i revertiran al sector comercial, hoteler i de restauració», i va posar com a exemple que «ja no hi ha habitacions disponibles a la parròquia pel cap de setmana del 9 i 10 de juliol. Els hotels tenen l’ocupació al 100% i estan molt satisfets». La consellera va justificar la xifra tenint en compte els resultats obtinguts durant la primera edició i els beneficis que va aportar en relació amb la reactivació.


Finalment, sobre la inversió que destina la corporació per poder dur a terme la competició, Batalla va assenyalar que se situa entre els 8.000 i els 9.000 euros, un import que «ens retorna amb escreix a través de la vida a la parròquia i la reactivació econòmica de l’esdeveniment». 

PUBLICITAT
PUBLICITAT