PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Caldea aspira a repetir les xifres de rècord de l’estiu passat

‘Storm’ és el nou espectacle amb llum, acrobàcies i aigua

Per El Periòdic

Imatge del Termolúdic de Caldea.
Imatge del Termolúdic de Caldea. | Caldea / Pablo Varela

L’estiu truca la porta, però a Caldea fa setmanes que ha arribat, ja que ha estat millorant les instal·lacions i serveis per tal de continuar seduint els seus clients. La temporada de rècord de l’estiu passat, en què el complex va superar àmpliament els dos milions d’euros de facturació el mes d’agost (la xifra més gran des de la seva obertura, l’any 1994), ha esperonat a continuar incrementant la qualitat de la seva proposta. Així, l’objectiu de la temporada d’estiu 2022 és repetir les xifres i almenys mantenir l’afluència de visitants als quatre spas temàtics: el Tèrmolúdic, Inúu (que reobre les seves portes el 2 de juliol després d’haver estat sotmès a l’habitual parada tècnica), Orígens i Likids.

Les perspectives d’afluència i facturació, segons va indicar ahir la direcció de Caldea, són molt positives. Tot i la situació d’incertesa que es viu a Europa pel conflicte bèl·lic a Ucraïna i els increments de la inflació, el client fidel i de proximitat, que és majoria a l’spa termal, fa augurar una bona temporada, en la línia de la de l’any passat. Per assolir de nou xifres de rècord, l’aposta és continuar millorant els serveis oferts, motiu pel qual Caldea ha fet un important esforç per ampliar el seu equip amb la contractació de fins a 20 nous treballadors. 

Pel que fa a les novetats, el principal reclam és Storm, un espectacle en primícia a Caldea, a partir d’acrobàcies amb tela que flueixen al compàs d’originals combinacions de jocs de llum estroboscòpiques i d’aigua. Compta amb música en directe, a càrrec de Big Dani Pérez, un dels saxofonistes espanyols més carismàtics i reconeguts internacionalment que acompanyarà amb la seva música un flamant duet d’acròbates. Storm és, en definitiva, un concepte visual i sonor que permet al visitant tenir la sensació de trobar-se enmig d’una tempesta d’estiu, però amb la tranquil·litat de sentir-ho des del Termolúdic. 

Una altra novetat destacada és la proposta de Cocktail nights a Inúu, la qual tindrà lloc diàriament entre el 6 i el 27 d’agost. Caldea ha tancat un acord amb la sofisticada i prestigiosa firma Möet Chandon, per oferir sessions amb dj dins l’spa.

Així mateix, es reforça la possibilitat de combinar entrades a Caldea amb activitats culturals. Per exemple, es pot combinar l’entrada amb la proposta estrella de l’estiu d’Andorra: l’espectacle MUV del Cirque du Soleil. De fet, l’spa termal és el segon operador del país que ven més entrades per anar a veure la companyia canadenca, al voltant de 8.000 cada temporada d’estiu.

Amb l’objectiu de seguir augmentant les xifres d’afluència, especialment pel que fa al client de proximitat, l’spa termal ha llençat aquest mes de juny la nova campanya Caldea a l’aire!, que cerca mostrar i ressaltar totes les sensacions que una persona pot arribar a viure quan visita alguns dels spas de Caldea, o quan degusta la seva proposta gastronòmica. Aquesta nova campanya dona continuïtat a la ja reconeguda SSSPAAA, per explicar que Caldea és un spa que no té res a veure amb un spa. Es va iniciar el 2017 i va viure una evolució el 2021, fruit d’un ambiciós pla de reactivació per impulsar la demanda dels spas després de la pandèmia. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT