PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Andorra Turisme guanya un premi amb el seu espot ‘Atypical Andorra’

L’anunci ha competit amb un total de 4.800 campanyes espanyoles

Per El Periòdic

Un fotograma de l’espot que ha guanyat el premi.
Un fotograma de l’espot que ha guanyat el premi. | Andorra Turisme

L’anunci de la campanya d’estiu Atypical Andorra ha rebut el primer premi dels Kantar Creative Effectiveness Awards 2022, uns guardons que premien les campanyes digitals i de televisió més creatives i efectives basant-se en l’opinió dels consumidors reals de cada categoria. En aquest sentit, l’espot de la campanya d’estiu d’Andorra Turisme ha estat escollit com l’anunci més creatiu i efectiu d’entre 4.800 campanyes testades del mercat espanyol.

En el cas concret de la campanya d’Atypical Andorra, la voluntat ha estat transmetre experiències inspiradores que emocionin als espectadors i sobretot, amb un to informal i amb sentit de l’humor. De fet, un dels principals objectius d’aquest anunci és treballar la diferenciació i l’aspiracionalitat dels missatges, presentant l’oferta turística d’Andorra d’una forma fresca i informal. 

Per acabar, des de Kantar es va destacar que «la campanya publicitària d’Andorra Turisme lidera el rànquing del 2022 amb Atypical Andorra d’Ogilvy, una campanya centrada en la diferenciació i l’humor i que destaca gràcies a un caràcter molt inspiracional i a l’ús d’imatges que al·ludeixen a l’emoció i al gaudi». 
 

PUBLICITAT
PUBLICITAT