PUBLICITAT

La Massana

La 28a edició d’Andoflora es reinventa amb noves activitats

El mercat està centrat en els tallers infantils amb l’objectiu d’animar els més petits a socialitzar-se

Per Anna Casanova

Els nens gaudeixen de la celebració d’Andoflora a la Massana.
Els nens gaudeixen de la celebració d’Andoflora a la Massana. | SFGA/CEsteve

«Andoflora es reinventa un any més». Així ho va considerar ahir la cònsol major de la Massana, Olga Molné, durant la presentació de la 28a edició de la fira a la plaça de les Fontetes. Enguany, el mercat ha acollit nous col·laboradors i si bé l’espai limita a 25 el nombre de parades que es poden exposar, «els comerciants de la Massana, les escoles i totes les entitats culturals i socials de la parròquia s’han implicat molt», va assegurar la cònsol major.

La festivitat s’ha centrat en els tallers infantils, «perquè precisament tant els nens com els pares ens han deixat clar que després de la pandèmia volen socialitzar, aprendre a fer coses noves i estar junts al carrer», va explicar el conseller de Cultura, Igualtat i Participació Ciutadana del comú, Guillem Forné, i va afegir que «aquesta fira també és seva». Per tant, Andoflora ha acollit enguany activitats com, per exemple, Posem el Cor, que es va realitzar ahir. L’educadora ambiental de La Moixera, Anna Frases, va explicar que «el taller consisteix en un treball manual, en el qual els nens de les escoles de la Massana han d’escollir un dels diferents artistes que hem proposat perquè treballin en la creació del dibuix d’un cor inspirat amb les obres d’aquest artista». A més, la festivitat acull durant tot el cap de setmana més de 20 activitats com espectacles, exhibicions o xarrades inspirades amb les temàtiques d’enguany, el color vermell i el cor, que simbolitzen la passió i la salut. Per la seva banda, Molné va assenyalar que «aquests dies farà molt bon temps i esperem que aquesta edició tingui molt d’èxit i que es vengui moltíssim». 

Per acabar, Forné va destacar que Andoflora va començar només com una fira de venda de plantes i ha acabat sent un «punt àlgid» de la benvinguda de la primavera al país i també una iniciativa per donar un cop de mà a tots els comerços que volen exposar les seves novetats. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT