PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

MoraBanc i IESE oferiran una sessió sobre disrupció digital

En l’acte s’analitzaran els reptes de transformació i competitivitat del sector

Per El Periòdic

La seu social de MoraBanc.
La seu social de MoraBanc. | MoraBanc

MoraBanc i IESE organitzen una Master Class sobre disrupció digital a càrrec del professor de la reconeguda escola de negoci de Barcelona Javier Zamora. La sessió porta per títol Els reptes de la densitat digital i tindrà lloc el proper dijous 31 de març a les 18:15 hores a la sala d’actes de MoraBanc. Aquesta sessió és la primera acció conjunta de l’entitat i IESE, que han iniciat una col·laboració per aportar valor a les empreses i els seus professionals, en un moment en què l’entorn empresarial afronta desafiaments i reptes de transformació i competitivitat a molts nivells.

En aquesta Master Class, Javier Zamora analitzarà l’evolució del món digital a la societat i als negocis. S’analitzaran els elements clau com el núvol, social, mobile i big data, que estan canviant les regles de joc a tots els sectors i entorns empresarials. Així, es parlarà detalladament del concepte Digital Density per explorar quin és el seu impacte i conseqüències, més enllà dels temes evidents que està experimentant la societat.

Pel que fa al conferenciant, Zamora és professor de la Pràctica de la Direcció i director del Departament de Sistemes d’Informació d’IESE Business School. Compta amb un doctorat en Enginyeria Elèctrica per la Columbia University, i és enginyer superior de telecomunicacions per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Més enllà de l’àmbit acadèmic, és cofundador d’Inqbarna, empresa especialitzada en el disseny, desenvolupament i màrqueting d’experiències mòbils per a telèfons intel·ligents i tauletes. Cal remarcar que  l’aforament de la sessió serà limitat i cal inscriure’s en línia amb un accés que es pot trobar a les xarxes socials de MoraBanc. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT