PUBLICITAT

 'Escape City' per Encamp a 49,90 euros a partir del maig

La companyia disposa d'un total de 12 setmanes per elaborar la història i l'ambientació

Per El Periòdic

La façana del museu Casa Cristo d'Encamp, un dels escenaris que tindrà el joc d'enigmes.
La façana del museu Casa Cristo d'Encamp, un dels escenaris que tindrà el joc d'enigmes. | ARXIU ANA

El joc d'enigmes per la vila d'Encamp tindrà un cost de 49,90 euros i estarà disponible a partir del mes de maig. Ho ha informat el conseller de Turisme i Reactivació Econòmica, Nino Marot, qui ha manifestat que tot i que cinc empreses van retirar el plec de bases per participar al concurs, el qual es va convocar el passat mes de novembre, només una s'hi ha acabat presentant i ha estat l'adjudicatària d'aquest, Oxalis Trading SLU, per un import de 34.000 euros.

Així doncs, i segons figura a l'edicte, la companyia disposa d'un total de 12 setmanes per elaborar la història i l'ambientació que seguirà l''Escape City' encampadà, a través del qual la corporació té la voluntat de donar un servei complementari als turistes i residents a través d'una dinàmica d'enginy que permetrà descobrir una mica més la història de la vila i la parròquia en general. Marot ha exposat que el preu del joc serà de 49,90 euros i que els participants podran triar entre una experiència de dues hores o una altra de sis, en les quals recorreran els llocs més emblemàtics del poble, com per exemple Casa Cristo, el cementiri o l'església de Santa Eulàlia.

"S'hi podrà jugar en grups de dos a sis persones entre 8 i 99 anys", ha comentat, tot recordant que la possibilitat d'escollir la durada de l''Escape City' dona l'oportunitat als esquiadors que s'allotgin a la vila a "passar una bona estona durant aquelles dues hores que queden lliures després de baixar de pistes" i a les famílies de turistes a "gaudir de tota una jornada o una tarda descobrint la història que mostren les instal·lacions i carrers d'Encamp".

En referència a l'empresa adjudicatària, el conseller ha assenyalat que es tracta d'una empresa internacional amb "molta experiència en el sector" amb presència en més de seixanta ciutats, entre elles Barcelona i Madrid, on disposa de diversos d'enigmes en espais culturals i turístics, com per exemple el museu del Prado de la capital espanyola. A més, ha posat en relleu que tenint en compte les peculiaritats d'Andorra en relació amb la connexió a internet a través de la itinerància, una de les eines més necessàries per a aquesta mena d'activitats, s'ha buscat un mètode per limitar aquesta interacció necessària a l'hora de dur a terme la dinàmica per evitar disminuir l'adhesió de persones al joc.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT