Escaldes-Engordany
Coopalsa engega una campanya en defensa de la sostenibilitat
La difusió de missatges es dividirà amb eslògans positius i negatius
El gerent de Coopalsa, Gabriel Dallerès, va presentar ahir la campanya publicitària de la temporada d’hivern que es difondrà als mitjans de comunicació, a les xarxes socials i als mateixos autobusos, el missatge de fons de la qual és potenciar l’ús del transport públic com l’alternativa sostenible, més econòmica i beneficiosa per a la mobilitat del conjunt del país. Primer de tot es durà a terme la promoció del servei de transport públic mitjançant «eslògans positius a favor del medi ambient i la reducció de la despesa dels passatgers», segons va destacar Dallerès. De manera alternativa, també s’afegiran «eslògans negatius» que vagin en contra de la contaminació que causa el transport privat, la manca d’aparcament i la despesa en combustibles per part dels particulars.
Així doncs, Dallerès també va anunciar els reforços al servei per poder assumir l’increment de passatgers propiciats per la temporada d’hivern. D’aquesta manera, s’ha reduït el temps d’espera en 15 minuts pels busos de l’L2 (Andorra la Vella-Encamp) i l’L6 (Ordino). Per la seva part, els busos de l’L4 (Andorra la Vella-Pas de la Casa) passaran cada 20 minuts. També s’ha consolidat la plantilla de treballadors amb la incorporació de 10 nous empleats que «facilitaran que tothom pugui arribar a casa en el moment oportú», va afirmar Dallerès. De fet, aquest reforç de xofers ajudarà a superar possibles etapes de col·lapse tal com es va viure divendres de la setmana passada i durant la major part dels dies del pont de la Puríssima, en què factors com les condicions meteorològiques, la gran quantitat de turistes i les restriccions d’aforament per la crisi sanitària, van propiciar que el servei de transport públic es veiés afectat en gran mesura i provoqués retards, entre altres incidències.