PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

La FAF destaca la repercussió del partit contra Anglaterra

De mitjana, cadascuna de les persones d'Anglaterra va rebre més d’11 impactes de la paraula 'Andorra'

Per El Periòdic

Un instant de l’Andorra-Anglaterra.
Un instant de l’Andorra-Anglaterra. | FAF

La FAF, que va encomanar a l’empresa Kantar, amb motiu del partit Andorra-Anglaterra disputat el 9 d’octubre, un estudi d’audiència, va rebre ahir els resultats d’aquest. Entre premsa escrita i articles a internet, la paraula Andorra va recollir 644.681.026 impactes, que arriben des dels mitjans de comunicació anglesos que van parlar del partit.

Pel que fa la premsa escrita, l’audiència arriba als 387.209.212 impactes. El mitjà que més n’ha recollit és ‘The Sun’, amb 21 referències que acumulen més de 97 milions d’impactes. Just per darrere, el ‘Daily Mail’, que gràcies a les seves 17 mencions recullen més de 69 milions. Tot plegat, amb una valoració econòmica de més de mig milió d’euros.

A internet, ‘DailyMail.co.uk’ acumula gairebé 89 milions d’impactes gràcies a les seves 11 referències. Per darrere, arriba ‘Marca.com/en’, amb gairebé 43 milions. Sumant-los amb la resta, la valoració econòmica s’eleva fins als 447.710€.

«Desglossats, són més de 257 milions via internet, i més de 387 milions en premsa escrita. Sumat tot, Kantar fa una valoració econòmica que seria equivalent a 960.155 euros», va comunicar la federació, mentre afegia que «a Anglaterra hi viuen 56 milions de persones, el que vol dir que de mitjana, cadascuna ha rebut més d’11 impactes de la paraula Andorra». 

PUBLICITAT
PUBLICITAT