PUBLICITAT

Andorra Telecom dóna informació en menys de mig minut d'espera

  • L'ús d'aquest servei va patir un descens del 8,5% respecte a l'any anterior
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
El director general d'Andorra Telecom, Jaume Salvat. Foto: ANA / N. M.

Els serveis d'informació telefònica nacional i internacional funcionen correctament, segons han informat des d'Andorra Telecom, atenent un 98% de les demandes i un 96% d'aquestes amb menys de mig minut d'espera. Tot i que el director general d'Andorra Telecom, Jaume Salvat, assegura que s'ofereix un bon servei, també apunta que hi ha la intenció de millorar-lo amb noves funcionalitats, com per exemple l'opció de rebre un missatge de text al mòbil. Durant el 2010 s'han rebut 709.860 trucades, un 8,5% menys respecte a l'any 2009.

Durant l'any 2010 hi ha hagut un descens de les trucades als telèfons d'informació 111 i 119, que van rebre un total de 709.860 trucades. Tal com apunten des d'Andorra Telecom, això suposa una mitjana de 59.155 trucades al mes i gairebé 2.000 diàries. Tot i que les xifres indiquen un descens respecte de l'any passat, els resultats són elevats, i Salvat considera que el servei que s'ofereix és molt correcte.

El director general d'Andorra Telecom, Jaume Salvat, va manifestar en declaracions a l'ANA que el servei que es dóna als usuaris és més proper que el que es pot demanar a operadors de països més grans.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT