PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Alfonso Maltrana nomenat director tècnic de la FAN

El nou responsable ha estat durant 18 anys al Real Canoe de Madrid

Per Andreu Rubert

La presentació d’Alfonso Maltrana a la seu d’Andbank.
La presentació d’Alfonso Maltrana a la seu d’Andbank. | ANA/ L.G.

La Federació Andorrana de Natació (FAN) ja ha trobat el substitut per a la vacant que havia quedat en el lloc de director tècnic: el nou responsable serà Alfonso Maltrana. 

El nou director arriba després que l’anterior responsable, Hocine Haciane, hagués de deixar-lo. En aquell moment, la FAN es va posar per feina i, com va anunciar ahir en la roda de premsa de presentació el seu president, Joan Clotet, «vam començar a cercar un nou director tècnic. Va ser un assumpte que es va desenvolupar molt ràpidament, concretament el dia 20 de setembre ja teníem currículum sobre la taula», i finalment es van decantar per Maltrana perquè «comptava amb l’aval espanyol i també perquè venia del Real Canoe de Madrid, que es tracta d’un club potent a Espanya».

L’experiència ha estat un dels principals factors pel qual s’ha decantat la federació. I, és que el nou director tècnic, va deixar clar un dels aspectes que pot aportar «posaré al servei de l’organisme tota l’experiència que he anat adquirint en aquest temps», va manifestar Maltrana. Una de les àrees en què més vol incidir és en la base, en els nedadors i nedadores més joves perquè tal com va assenyalar «és fonamental treballar la base i la cultura de la piscina per anar inculcant aquest esport». A més, també va destacar que s’ha de fer una bona feina amb els clubs del Principat, perquè «si ells són forts, nosaltres també ho serem», i es proposa un període a «llarg termini», ja que considera que en l’àmbit de la natació s’ha de treballar així. Finalment, Clotet es va manifestar respecte a la marxa de Mònica Ramírez que, quan acabi la temporada, es retirarà, i va declarar que «es tracta de la millor nedadora que hem tingut al país, ens ha aportat molt pel que fa a la federació». 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT