PUBLICITAT

Andorra la Vella

El MoraBanc presenta la nova campanya per als socis

La diferència fonamental és que el carnet no donarà accés als partits i caldrà comprar una entrada

Per David Sansaloni

El cartell de la campanya.
El cartell de la campanya. | BCA

El MoraBanc va presentar de manera oficial la campanya de socis per a aquesta temporada 2021-2022. Amb el nom Renaixem, aquesta promoció presenta canvis respecte a la d’anys anteriors. La diferència fonamental és que el carnet de soci no donarà accés als partits, ja que per fer-ho caldrà comprar una entrada. Els preus de les mateixes pels socis es van fer públiques ahir, i per al Nivell 1 es va establir un preu de 16 euros, mentre que per al Nivell 2 serà de 10 euros i per al Nivell 3 de cinc euros.

En cadascuna de les zones hi haurà una tarifa reduïda per a menors de 18 anys, majors de 65 i socis familiars, i en aquest cas els preus seran per al Nivell 1 de 10 euros, per al Nivell 2 de sis euros i per al Nivell 3 de tres euros. D’altra banda, fer-se soci del MoraBanc costarà ara 120 euros, mentre que les renovacions s’han fixat en 55 euros. Finalment, des del club es vol apostar per l’augment de socis, «però la pandèmia ens deixa molts dubtes». 

PUBLICITAT
PUBLICITAT